1-Antrenman çıkışı

354 18 8
                                    

İlk Balavic kurgum umarım beğenirsiniz,kitap için fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın<3

...

Tijana yeni sezonda da Eczacıbaşında kalmaya karar verdi.Eczacıyı çok seviyordu orası ona çok iyi gelmişti,hiç şampiyon olamasalar bile asla bırakmazdı takımını.Kendisiyle beraber Hande'nin de takımda kalacağını duyduğunda çok sevinmişti,Hande'nin başka takıma gitme olasılığı onu tedirgin ediyordu.Hande ile beraber büyümüşlerdi,Tijana ne zaman düşse yanında Hande olurdu.Bir birlerine çok şey borçlulardı.

Tijana sonunda antrenman salonlarına vardığında derin bir oh çekti ve arabasından indi,nedenini bilmiyordu ama gerçekten çok yorgundu.Arabadan indiği sırada kulağını tırmalayan tanıdık sesi duyduğunda arkasını döndü.Bu Hande idi,arkası dönük bir şekilde telefon ile konuşuyordu.Sesi biraz üzgün çıkıyordu.Yanına yaklaşıp elini Handenin  omuzuna atıp sıvazladı,Hande çoktan kapatmıştı telefonu ve Tijana'ya döndü.

Tijana"Selamm,nasıl gidiyor?"

Hande"Pek iyi sayılmaz."

Tijana"Sorun ne Hande anlatmak ister nisin?"

Hande"Nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum."

Tijana"Hey bana her şeyi anlayabileceğini biliyorsun değil mi?"

Hande"Bir süredir konuştuğum bir çocuk var."

Tijana duydukları ile beraber nedense garip hissetmişti,düşüncelere dalmak istemediği için hislerini bir kenara bırakıp Hande'ye odaklandı.

Tijana"Kavga mı ettiniz?"

Hande"Yemeğe çıkalım dedi ama ben kabul etmeyip biraz ağırdan almak istiyorum dedim,sonra da tamam sen bilirsin konuşmaya devam etmeyiz deyip telefonu yüzüme kapattı,ama istediğim bu değildi."


"Off yanlış anlaşılmaktan nefret ediyorum Tica"

Tijana"Senin bir suçun yok ki,ağırdan almak istemen gayet normal.Bunu anlaması gerekirdi,ne kadar süredir konuşuyorsunuz?"

Hande"Sanırım 1 hafta oluyor."

Tijana"Yemeğe çıkmak için çok erken sevgili değilsiniz bile."

Hande"Demi işte sonunda beni anlayan birisi.Ay Tica iyi ki varsın aşkım."

Tijana kendisine aniden sarılan kızla irkildi ama çok geçmeden o da bu kucaklaşmaya karşılık verdi.

Tijana"Sende iyi ki varsın Hande."

Hande"Artık salona girsek iyi olacak,seni de tuttum kusura bakma."

Tijana"Ya Hande ne kusuru hadi gel."

Antrenman Sonrası

Hande"Of Tica çok acıktım biyere gidelim "

Tijana"Sen antrenmanlardan sonra kolay kolay dışarıya yemek yemeye gitmezsin ki."

Hande"O da doğru,bana gidelim bir şeyler hazırlayayım diyeceğim de yemek yapmakla pek aram yok maalesef."

Tijana"Bana geçelim,ben bir şeyler hazırlarım.Benim yemeklerle aram iyidir."Sırıtıp Hande'ye göz kırptım ve koluna girdim.

"Simge nerde haber verelim o da gelsin bizimle."

Hande"O çoktan gitti,Berkay onu yemeğe çıkaracakmış."

Tijana"O zaman hemen gidelim,sayende karnım acıktı."

Hande"Allah Allah neyse gel bakalım."Hande Tijana'yı,kendi arabasına doğru sürükledi.

Tijana"Kendi arabam ile gidebilirim zahmet olmasın."

Hande"Beraber gidelim işte gel."

Tijana"Peki.

Bölüm Sonu


Her şeyim~BalavicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin