18-Neler Oluyor?

152 15 27
                                    

-Hande-
Sabah Elif ve İlkin'in bağırışmaları ile uyandım,aslında sadece Elif'in bağırışları de diyebilirim.Tijana da gelen seslerden uyanmış neler olduğunu anlamamış bir şekilde baygın baygın gözlerime bakıyordu.

Yataktan kalkıp salona gittiğimizde,İlkin ağlıyor Elif ise sinirden köpürüyordu ve elindeki telefondan bir şey gösteriyordu İlkin'e.

"Bu orosbu ile yattın mı gerçekten İlkin?"

"Ya Elif saçmalama ne yatması o benim sadece arkadaşım."Tijana ile bir birimize baktık ve onlara yaklaştık.

"Aleksia için durum hiç öyle görünmüyor ama."Elimi Elif'in omzuna koydum ve kendime çevirdim.

"Neler oluyor burda?"

"İlkin'e sor o anlatır."Elif göz devirdi ve İlkin'e döndü tekrardan.

"Elif,Aleksia ile olan arkadaşlığımdan çok rahatsız ve şimdi de onunla yaptığımı söylüyor bana ama öyle bir şey yok."

"Yatmadıysanız niye Aleksia'nın yatağında yarı çıplak bir şekilde çekilmiş fotoğrafın geliyor bana?"

"Elif,ben her zaman öyle yatarım biliyorsun."

"Evet her zaman öyle yatıyorsun çünkü benim yatağımdasın kızım,başkasının değil."

"Bir dakika siz sevgili misiniz?"Tijana'nın sorusu ile ortam biraz da olsa yumuşamıştı.

"Evet öyleydik ama bugünden sonra ilişkimizi bir gözden geçirsem iyi olacak."Maalesef ortamın yumuşaması kısa sürdü.

"Ne demek oluyor bu?"Elif kaşlarını üzgün bir şekilde çatıp İlkin'e doğrulttu sorusunu.

"Bana inanmayan birisiyle olamam demek Elif!"İlkin masadan çantasını aldı ve kapıyı çarparak evden çıkıp gitti,Elif ise arkasından İlkin demekle kaldı sadece.

"Elif sen bu kıskançlık işini fazla mı abartıyorsun acaba?"

"Hande,abartıyor olabilirim ama senden benim yerimde olsan sende kıskançlıktan kudururdun."

"Şu olayı bana tamamen anlatır mısın?"

"İlkin 3 gün önce Aleksia'nın doğum gününe gitti,o günde Aleksia'da kaldı.İlkin yatarken pijamayla falan yatmaz yarım atleti ile yatıyor hep."

"Ee bu hep yaptığı bir şey değil mi?"

"Evet hep yaptığı bir şey fakat Aleksia'nın İlkin'e karşı hisleri var."

"Nerden biliyorsun?"Tijana yine şaşkın bir şekilde sorusunu sordu Elif'e.

"Bana bu gece İlkin'in,yatağında uyurken çektiği fotoğrafını atmış neyseki uyuyordum yoksa gece gece kavga edecektik."

"Yani senin için soru Aleksia'nın İlkin'e karşı olan hisleri."

"E yani."

"Elif bir şey diyeceğim sana."Tijana Elif'i kolundan tutup koltuğa oturttu,bende karşılarına oturdum.

"Bu kız İlkin'den hoşlanıyorsa bu fotoğrafı sana bilerek yollamıştır,seni kıskandırmak için."

"Doğru aslında."

"İlişkinizi biliyor mu?"

"Evet."

"İlkin'le kavga ederek Aleksia'ya istediği verdin Elif bravo sana."Tijana kaşlarını çatıp Elif'e kızdı,haklıydı.

"Bir an önce İlkin'in gönlünü alsan iyi edersin Elif kuşum."Elif'in sırtını sıvazlayıp ayağa kalktım.

"Biz de artık gidelim,bence sende İlkin geri gelene kadar bir şey yap ki aranız düzelsin."Elif'e göz kırptım umarım ne demek istediğimi anlamıştır bücür cadı.

İlkin'in evinden çıkmış Tijana ile yan yana yürüyorduk arabama doğru.

"Bana geçelim mi?"

"Bu aralar sürekli sendeyim zaten Hande rahatsız etmeyeyim seni."

"Tica rahatsız olsam seni evime davet eder miyim acaba?"Kaşlarımı çatıp ona baktığımda eğilip burnuma bir öpücük kondurdu,şebeklik yapmaktan da hiç çekinmez hanımefendi.

"Öyleyse yatağında yer aç."Bana göz kırpıp koşmaya başladı arabama doğru koşmaya başladı,bende arkasından onu kovalamaya başladım.

Fakat yanına yaklaştığımda kendi ayağıma takıldığım için yere yapışıyordum az kalsın ta ki Tijana beni tutana kadar.

"Kaslı kollarım olmasa yere düşüyordun."

"Kaslı kolların olmasa ne yapardım..."Tijana'yı arabam ile arama alıp,kollarımı yanında birleştirdim ve yüzüne doğru yaklaştım.

Öpmemi beklemeden yüzümü kavrayıp öptü beni.

"Arabaya mı geçsek?"Sözlerime sırıtıp arka kapıyı açtı bindiğimde hemen bindi o da.

Ön ve arka camların perdelerini kapattım ve arabayı kilitleyip kucağına yerleştim.

"Perdeleri bu an için taktırdın arabana?"

"Olabilir belki geleceği görmüşümdür"Sırıttığımda alt dudağımı dudaklarının arasına alıp emmeye başladı.Dudaklarımı bıraktığında kafamı yana doğru çevirip boynumun kendine dönmesini sağladı ve oraya gömüldü.

Beni çıldırtmak için yavaş yavaş öpüyordu boynumu,altımdaki ıslaklık fazlaca artmıştı.

"Ahh Tijana sanki dün hiç sevişmemişiz gibi hâlâ istiyorum seni..."Boynumdan ayrılıp kalçalarımı sıktı ve dudaklarımızı birleştirdi tekrardan.

"Evine gitmeden önce biraz eğlenelim mi?"Kafamı sallayıp gülümsediğimde t-shirtümü çıkardı hemen.

Elimi arkama götürüp sütyenimin kopçasını açtım ve çıkardım hızlıca.

"Gel bakalım."Beni arka koltuğa yatırıp üstüme çıktı.

Elleri göğüs uçlarımla oynuyor,diliyle göğüsümün arasını yalıyordu.Oynadığı göğüs uçlarımı ağızına alıp emmeye başladığında delirecektim,çok azmıştım beni burada becermesi için neler vermezdim.

"Sik beni."Kafasını kaldırıp bana bakıp sırıttı.

"Eve kadar bekle küçük hanım şu an sadece eğleniyoruz merak etme evde seni istediğin kadar sikeceğim."

Bölüm Sonu

Hande çok şanslı birisi😣

Her şeyim~BalavicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin