chapter nine

147 29 193
                                    


somebody does love

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


somebody does love

Hani olur ya bazı zamanlar, tüm dünya üzerinize geliyormuş gibi hissedersiniz. Sanki bir bela mıknatısıymışsınız da, olumsuzlukların hepsi sizin başınıza üst üste gelir.

Heh, işte şu an öyle bir durumun içindeydik.

"Ne demek Minjin okuldan ayrıldı?"

Geçen seneki şovda bana yardımcı olan dans ekibinden bir çocuk gitmişti. Kaydını başka bir okula aldırmıştı. Ben bunu doğum günü partime 5 gün kala öğrenmiştim.

Konuştuğum bir başka dansçı çocuk, Eric, bana bozulmuş bir ifadeyle bakmıştı. Öfkemden çekinmiş olmalıydı. "Başka birini bulmamız gerek. Ben tüm şov planını buna göre ayarladım. O doğum gününde hiçbir sorun çıkmamalı. Rezil olacak olan ben değilim." Benden birkaç metre uzakta olan ve amfi çıkışında Hoseok'la sohbet eden Yoongi'ye bakmıştım. Evet, kesinlikle rezil olan ben olmayacaktım.

Dün, mekan konusunda problem çıkmıştı. Halletmiştik ve bu kez DJ konusu sorun olmuştu. İçki sınırı koymuşlardı vesaire derken birçok olay çıkmıştı. Nayeon ve Namjoon beni sakinleştirip partiyi istediğim gibi yapacaklarının sözünü vermiş, hatta o çok zeki ve çalışkan olan Kim Namjoon, okulun dahisi bile benim için derslerini ekip bu işle ilgilenmişti.

Şükür ki bugün iyi haberler geliyordu, birçok sorunu çözmüşlerdi ancak şimdi de dansçım yoktu. Dansçım yoktu! Kim aldıysa dansçımı geri getirsin diye ağlamama çok az kalmıştı.

"Arayamaz mıyız? Bize yardımcı olamaz mı?"

"Derslerinin yoğun olduğunu söyledi." Çocuk bana felaket üstüne felaket haber getirdikçe cinlerim tepemde cirit atıyordu. Hoseok ve Yoongi'nin olduğu yere bir kez daha bakmış, Yoongi'yle göz göze gelmiştim.

Sinirli olduğumu fark edince kaşları çatılmış ve bana 'Ne oldu?' der gibisinden bakmıştı. Gözlerine anlamsız bir endişe yerleştiğinde Hoseok'un Yoongi'yi dürtüp kendisine odaklanmasını sağladığını görmüştüm.

"Sanırım yedek bir dansçı buldum." Eric'e mırıldanmış, o bana kimi bulduğumu sorarken çocuğu cevapsız bırakarak Hoseok'la Yoongi'nin yanına yürümüştüm.

İkiliye selam bile vermeden, ateş gibi yanlarına yürüdüğüm için kolayca dikkatlerini zaten çekmiştim, direkt konuya girmiştim. "Bana acilen bir dansçı lazım." Hoseok'a bakarak söylediğimde bana anlamadığını gösteren bir bakış atmıştı.

"Dansçım ol Hoseok. Sen hızlı öğreniyorsun, koreografiyi öğrenmen 1 gününü almaz. Lütfen!" Resmen ellerimi birleştirip o bana cevap bile veremeden yalvarmaya başlamıştım. Red cevabını kaldıramazdım bu saatten sonra, kusura bakmasın.

Hoseok bir bana bir Yoongi'ye garipçe bakmış, "Tamam, öğrenirim de, ne için?" diye sormuştu.

"Doğum günü partim için." Hemen açıklamaya başlamıştım. "Dansçılardan biri okuldan ayrılmış. Eğer ekibe katılıp bana yardımcı olursan, dile benden ne dilersen!" Yoongi telaşımı gördüğü için kenarda sessizce dururken, Hoseok sanki onay istermiş gibi ona dönmüştü.

hardest level of music [yoonmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin