about couple date"Kız nuh diyor peygamber demiyor. Ağzım açık kaldım, üstüne korkudan altıma kaçırmama şu kadar kalmıştı." Baş parmağımı ve işaret parmağımı kaldırıp birbirine yakınlaştırmıştım. "Yoongi'ye evden kaçmamız gerektiğini söyledim hatta."
"Şaka gibi." Taehyung elindeki törpüyle bir şeyler yaparken mırıldanmıştı. "Senden bile beter bir ruh hastası demek ha?"
"Ben ruh hastası değilmişim Taehyung. Ben gerçek ruh hastasını dün akşam sevgilimin evinde gördüm."
Yoongi belime sardığı elini karnıma çıkartarak orayı okşarken, çenesi de omzumdaydı ve bana kıkırdamıştı. Taehyung törpüyü bana doğrulttuğunda geriye çekilmiştim. "Kızı bıçaklayalım mı? Ne dersiniz?"
"Taehyung'u da kendine benzettin amına koyayım." Jungkook masaya gelirken Taehyung'un son cümlesini duyduğu için bana azarlar bir bakış atmış ve Taehyung'u sandalyeden kaldırıp yerine geçerek yine onu kucağına çekmişti.
"Jungkook boş sandalye vardı." Yoongi mırıldandığında Jungkook Taehyung'un yanağını öpmüş, "Burası daha iyi." diye mırıldanmıştı.
Taehyung ona aptal aptal sırıtırken Jungkook bize dönmüştü. "Ee, ne konuşuyorsunuz? Benim sevgilim kimi bıçaklamak istiyor?"
"Cho Hee denen kızı."
"Cho Hee gerçek bir psikopat çıktı. Bizi şimdilik seviyor. Ama Jin'i üzersek bize zarar vereceğini söyledi. Resmen tehdit edildik dün. Hem de kendi evimizde!" Tedirgince açıkladığımda Yoongi bana bakmıştı.
"Kendi evimizde?"
Kafasını geriye çektiğinde ona dönmüştüm. "Canım, senin benim mi var? Senin evin benim de evim işte. Detaylara takılma."
Yoongi belime daha sıkı sarılıp beni kendisine yasladığında, "Ölürüm detaylarına." diye mırıldanmıştı. Aptal gibi güldüğümde Taehyung'tan bir cıklama duymuştum. Jungkook'a dönüp, "Ben de sana bakarken bunun gibi salak mı görünüyorum?" diye sormuştu. Jungkook ona cevap vermek yerine gülmeyi tercih ederken ben lafa karışmıştım.
"Sen benden betersin be! Yılışık, yapışkan bir şeysin. Ben öyle miyim?"
"Şu an sevgilinin üstüne çıkmak üzere gibi durduğuna göre..." Taehyung bizi işaret etmiş ve kendimize bakmamıza sebep olmuştu. Sesi alaycıydı. "Bence öylesin."
"Halt etmişsin sen benim yanımda."
Ben Yoongi'yle konuşmaya dönerken hala Cho Hee hakkında ne yapacağımızı düşünüyordum. Yoongi benden daha rahattı. Gram umursamıyordu mevzuyu. Bu konuda onunla bir atışmaya girdiğim sırada Taehyung'un sesini duymuş ve duraksamıştım. Jungkook'a bir şeyler soruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hardest level of music [yoonmin]
Fanfic"Anlasana Park Jimin, seninle benden başka kimse uğraşamaz, arkadaşım bile." • "Gurur kelimesi ağzına hiç yakışmıyor Min Yoongi." Onun gibi alaycı bir sırıtmayı yüzüme yaymış ve bu kez de ben yüzümü ona yaklaştırmıştım. Ancak ben yanağımı yanağına d...