confess10 Eylül 2023
Namjoon'la birlikte oturduğum koltuktan Nayeon tarafından kaldırılmıştım. Benim için yeni bir arkadaştı. Samimiyeti oldukça tatlı ve gerçek olan bir kızdı.
Elimizdeki içkiler ve başlayan müzikle bulunduğumuz partideki pistin ortasında kayarken biraz sarhoş hissediyordum. Seokjin ve Namjoon yanımıza gelmiş, benim adımı söyleyerek dans etmem için beni tezahürat etmeye başlamışlardı.
Yanımızdan geçen yabancı bir kız adımı sorduğunda ona kendimi tanıtmıştım. Bir yandan da müzik ile eğlenmeye devam ediyordum. "Jung Hoseok'u tanıyor musun?" Kız sorduğunda başımı olumsuz anlamda iki yana sallamıştım.
Okula başlayalı henüz bir hafta olmuştu. Nayeon ve Seokjin'den başka kimseyle tanışmamıştım. "Sizin bölümünüzde, bir üst döneminde okuyor." Kız açıkladığında başımı sallamıştım yine. "Harika bir dansçıdır. Onunla tanışmak ister misin?"
Kızın beni neden Hoseok'la tanıştırmak istediğini anlamasam da başımı sallayarak onu yeniden onaylamıştım. Çakırkeyifken yaptıklarımda pek mantık aramıyordum.
Beni elimden tutup partinin bahçede devam eden kısmına çıkarttığında bir süre durmuş ve gözleriyle birini ya da birilerini aramıştı. Sonunda aradığı kişiyi bulmuş olacaktı ki, beni yeniden sürüklemişti. Ben kiminle tanışacağımı bilmezken, benim bölümümden olduğunu öğrendiğim ve adı Linda olan yabancı uyruklu kız beni bir grup çocuğun yanına getirip kurbanlık koyun gibi aralarına atmıştı.
"Selam millet! Sizi harika birisiyle tanıştıracağım." Kız, beni çocuklara takdim etmişti. "Bu Jimin. Bizim bölümden." Önümdeki minderlerden birinde oturan beyaz tenli, mint yeşili rengindeki saçlara sahip deri ceketli bir çocuğa ve ayakta dikilip birkaç kişiyle sohbet eden kırmızı sweatshirtlü, gece yarısında olmamıza rağmen büyük, siyah güneş gözlükleri takan diğer çocuğa bakarak söylemişti.
"Selam Jimin. Hoseok ben." Kırmızı sweatshirtlü olanla, Hoseok'la sonunda tanıştığımda gülümseyerek elini sıkmıştım. Yanındaki iki çocuğu da bizim bölümden olduklarını söyleyerek benimle tanıştırmıştı. Beni uzaktan izleyen, minderin üzerine ayyaş bir şekilde yayılmış olan mint saçlı çocuğun adını hala öğrenememiştim.
"Birinci sınıf mısın?" diye sorduğunda onu başımı sallayarak onaylamıştım. Linda benim ardımdan konuşmaya dahil olmuştu. "Jimin az önce pistin tozunu fena şekilde attırıyordu. Harika bir dansçı, onu kesinlikle görmelisin."
"Öyle mi?" Hoseok şaşırarak ve benimle tanışmak artık ilgisini çekmiş gibi konuşmaya başlamıştı. "Daha önceden eğitim aldın mı?"
"Modern dans eğitimi aldım. Hip hop'a biraz aşinayım."
"Bu harika, yeniliğe açık gibi görünüyorsun."
"Sanatın her dalına açığım, evet." Gülümseyip, biraz utanarak söylediğimde bana kıkırdamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hardest level of music [yoonmin]
Fanfiction"Anlasana Park Jimin, seninle benden başka kimse uğraşamaz, arkadaşım bile." • "Gurur kelimesi ağzına hiç yakışmıyor Min Yoongi." Onun gibi alaycı bir sırıtmayı yüzüme yaymış ve bu kez de ben yüzümü ona yaklaştırmıştım. Ancak ben yanağımı yanağına d...