in DaeguHayat, bazen cidden komik ve acımasız tesadüflerle karşınıza çıkıyordu.
"Park Jimin, değil mi?"
Yoongi'nin gelen kişiye attığı 'Bu kim?' temalı bakışları eşliğinde kıza dönmüştüm. "Hyerin?"
"Ah, beni tanımanı beklemiyordum! Yarışmada tanımamıştın."
Kız abartılı ve biraz irite edici bir tonlamayla konuşmuştu. "Yarışma stresinden kaynaklı, rakipleri izlediğimi hatırlamıyorum. Fark etmemiş olabilirim, kusura bakma."
"Bu harika bir tesadüf oldu." Kız benimle karşılaşmasına çok sevinmiş görünse bile o kadar da mutlu bir enerji veremediği kesindi.
"Yarışmada mıydın?"
"Elbette. Yarı finale kalanlar arasındayım hatta."
"Anladım. Senin adına sevindim." Gergin bir tonlamayla konuşup kızın bir an önce gitmesini diliyordum. Ancak o, beni nasıl gerdiğini anlamış ve bundan zevk almış olacaktı ki, sandalye çekip yanımıza yerleşmişti. "Seni uzun zaman sonra gördüğüme sevindim. Seninle rekabet etmek eğlenceli olacak. Yarışmaya hazırlandın mı?"
"Çalışıyorum."
Yoongi boğazını temizleyerek araya girmişti. "Bizi de tanıştıracak mısın arkadaşınla Jimin?"
Ben konuşamadan Hyerin öne atılmış ve ismini söyleyip Yoongi'yle tokalaşmıştı. "Memnun oldum. Yoongi ben de."
"Ah, seni kuliste görmüştüm. Jimin'in erkek arkadaşı olmalısın, fazla samimiydiniz." Kızın patavatsızlığı beni geren şeydi işte.
"Evet, öyleyim." Yoongi de kızın rahat tavırlarına katılarak şaşkın bir tonda konuşup geri çekilmişti. "Siz birbirinizi nereden tanıyorsunuz?" diye başka bir soru yöneltmişti.
"Ah, bu çok uzun zaman önceydi." Kız bir maziden bahseder gibi anlatmaya başlamıştı. Diğerlerinin de ilgisi artık onun üzerindeydi. "Aynı dans okuluna gidiyorduk, yakın arkadaştık. Fakat sonra, okullar falan derken ayrı yollara düştük. Bazı yarışmalarda karşı karşıya geliyoruz ama."
"Bu yarışmada da olduğu gibi sanırım?" Taehyung araya girerek sorduğunda Hyerin ona kafa sallamıştı. "Jimin harika bir dansçı." diyerek bana bakmıştı. "Küçük numaralarla oyunu kazanmayı çok sever." Yutkunup dilimle dudağımı ıslattığımda, kızın bakışları ve ses tonu sevimliliğini kaybetmişti. İşte, bir kez daha onu yarışmada neden görmezden geldiğimi bana hatırlatmıştı. Yarı finale kalmasına da şaşırmamıştım.
"Nasıl yani? Anlamadım?" Yoongi araya girip merakla sorduğunda Hyerin garipçe rollenmiş ve yüzünü ekşiterek bana dönmüştü. "Ah, affedersin! Onlar bilmiyordu sanırım, pot kırmış olmalıyım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hardest level of music [yoonmin]
Fanfic"Anlasana Park Jimin, seninle benden başka kimse uğraşamaz, arkadaşım bile." • "Gurur kelimesi ağzına hiç yakışmıyor Min Yoongi." Onun gibi alaycı bir sırıtmayı yüzüme yaymış ve bu kez de ben yüzümü ona yaklaştırmıştım. Ancak ben yanağımı yanağına d...