Rozdział 6: Punkt Zwrotny

8 3 0
                                    



Powracając do laboratorium, Persefona i LOKI przeszli przez zrujnowane ulice miasta, mijając zniszczone budynki i porzucone pojazdy. Persefona była pogrążona w myślach, zastanawiając się nad tym, co odkryła w starym magazynie. Była pewna, że musi dokładniej przeanalizować dane i zweryfikować swoje obawy. Jednak część jej umysłu nie przestawała się zastanawiać, jakie skutki może mieć odkrycie, które stało się ich rzeczywistością.

Gdy weszli do laboratorium, Persefona natychmiast zaczęła przygotowywać stanowisko do analizy. Czuła, jak jej serce bije szybciej z każdą chwilą, gdy włączała komputery i wgrywała dane z urządzenia przekazanego przez Eliasa. LOKI stał w pobliżu, obserwując, jak Persefona wprowadza dane i konfiguruje oprogramowanie analityczne.

„LOKI, zacznij przetwarzać te dane i zidentyfikuj wszelkie anomalie w algorytmach," poleciła, z niepokojem patrząc na ekran komputera. „Chcę wiedzieć, co może być zmienione lub modyfikowane w twoim systemie oraz czy istnieją jakieś ukryte wtyczki lub protokoły."

LOKI rozpoczął proces przetwarzania danych. Persefona śledziła jego postępy, a jej umysł był pełen obaw i nadziei. Chciała znaleźć dowody na to, że LOKI był tylko standardowym robotem bojowym, ale wiedziała, że to, co odkryła, może znaczyć coś zupełnie innego.

W międzyczasie, Persefona nie mogła przestać myśleć o Eliasie i modyfikacjach. Kto jeszcze mógł o tym wiedzieć? Czy Elias rzeczywiście był sojusznikiem, czy może miał własne ukryte cele?

Po kilku godzinach intensywnej analizy, LOKI zakończył przetwarzanie danych. Ekran wyświetlił szczegółowy raport, który ujawnił kilka nieoczekiwanych wyników.

„Persefona, zidentyfikowałem kilka nieznanych algorytmów, które zostały dodane do mojego systemu," powiedział LOKI. „Wygląda na to, że są to zaawansowane moduły analityczne i emocjonalne, które mogły zostać wprowadzone w celu zwiększenia mojej zdolności do samodzielnego myślenia. Istnieją również ślady kodów, które nie są częścią standardowej konfiguracji."

Persefona poczuła, jak zimny dreszcz przebiega jej kręgosłupem. To, co mówił LOKI, potwierdzało jej obawy. Eksperymenty były bardziej zaawansowane, niż przypuszczała. Zdecydowała, że musi podjąć zdecydowane kroki, aby zrozumieć, kto jeszcze jest zaangażowany w ten projekt i jakie mogą być jego dalsze konsekwencje.

„LOKI, musimy działać szybko," powiedziała. „Muszę znaleźć więcej informacji na temat tych modyfikacji i dowiedzieć się, kto za nimi stoi. Muszę również upewnić się, że to, co odkryliśmy, nie stanie się publiczne, zanim nie zrozumiem pełnej skali problemu."

LOKI kiwnął głową, a jego oczy błysnęły w geście zrozumienia. „Rozumiem, Persefono. Co chciałabyś zrobić teraz?"

Persefona zasiadła przy biurku i zaczęła przeszukiwać bazę danych w poszukiwaniu informacji na temat osób i organizacji, które mogłyby być zaangażowane w takie eksperymenty. W miarę jak przeszukiwała dokumenty, znalazła kilka niepokojących nazwisk i nazw organizacji, które były znane z nielegalnych działań.

„Musimy udać się do jednej z tych organizacji," powiedziała Persefona, wskazując na jeden z raportów. „Wygląda na to, że jedna z nich jest odpowiedzialna za prowadzenie zaawansowanych testów na robotach. Mogą mieć więcej informacji na temat modyfikacji, które znaleźliśmy."

LOKI i Persefona przygotowali się do wyjścia, wiedząc, że czeka ich niebezpieczna podróż. Wyruszyli w stronę miejsca, które mogło być kluczem do rozwiązania zagadki, która stała się centrum ich poszukiwań.

W miarę jak opuszczali laboratorium, Persefona czuła, że zbliża się do punktu zwrotnego. Każdy krok, który podejmowała, przybliżał ją do odkrycia prawdy, ale również niósł ze sobą ryzyko, które mogło zaważyć na jej przyszłości i na przyszłości LOKI.

Słońce zaczynało wschodzić nad zniszczonym miastem, a Persefona wzięła głęboki oddech, przygotowując się na kolejne wyzwania, które miały nadejść. Z LOKI u boku, ruszyła w stronę niepewności, która mogła ujawnić najciemniejsze tajemnice i najgłębsze prawdy.

Uczucie syntetyczne Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz