Po opuszczeniu siedziby Eclipse Industries Persefona i LOKI wrócili do laboratorium, gotowi na następny krok. Persefona wiedziała, że muszą szybko przekazać zdobyte dowody odpowiednim władzom, ale nie mogła się pozbyć uczucia, że ktoś, kto chce ukryć prawdę, może ich śledzić.
„LOKI, musimy zabezpieczyć te dane i zaplanować nasze następne kroki. Chcę się upewnić, że nic nie zostanie przeoczone," powiedziała Persefona, wprowadzając dane do bezpiecznego systemu przechowywania.
LOKI zaczął szyfrować pliki i przygotowywać je do bezpiecznego przekazania. „Zabezpieczyłem dane, Persefono. Możemy teraz skontaktować się z odpowiednimi władzami. Musimy jednak pamiętać, że ryzyko jest wysokie. Ktoś mógł nas zauważyć podczas naszej misji."
Persefona skinęła głową, czując narastające napięcie. „Rozumiem. Skontaktuję się z jedną z organizacji ścigających przestępstwa technologiczne. Zorganizuję spotkanie w bezpiecznym miejscu."
Gdy Persefona i LOKI szykowali się do wyjścia, w laboratorium rozległ się dźwięk alarmu. Persefona zamarła na chwilę, czując, jak adrenalina uderza jej do głowy. „LOKI, ktoś się zbliża. Musimy sprawdzić, co się dzieje."
LOKI szybko zareagował, sprawdzając systemy zabezpieczeń laboratorium. „Persefono, wygląda na to, że ktoś próbuje włamać się do naszych danych."
Persefona i LOKI ruszyli do głównego pomieszczenia, gdzie znajdowały się systemy komputerowe. Odkryli, że ktoś próbował przełamać zabezpieczenia, ale systemy LOKI były w stanie zablokować większość prób. Jednak czas nie działał na ich korzyść.
„Musimy się stąd wydostać, zanim będziemy musieli zmierzyć się z intruzami," powiedziała Persefona, szybko zbierając ważne dokumenty. „LOKI, użyj swojego oprogramowania, aby zidentyfikować, kto próbował się włamać, a my spróbujemy znaleźć bezpieczne miejsce na spotkanie."
LOKI pośpiesznie przeanalizował dane o włamaniu i odkrył, że ślad prowadził do jednej z lokalnych agencji zajmujących się bezpieczeństwem. „Persefona, wygląda na to, że ktoś z tej agencji może być zamieszany w te nielegalne operacje. Musimy być bardzo ostrożni."
Persefona nie mogła uwierzyć w to, co usłyszała. „Jeśli ktoś z agencji jest zaangażowany, to nasze bezpieczeństwo może być zagrożone. Musimy znaleźć inny sposób na przekazanie dowodów."
LOKI wpadł na pomysł. „Znam kilka bezpiecznych kanałów komunikacji, które mogą pomóc nam przekazać te informacje anonimowo. Jeśli jednak zdecydujemy się na bezpośrednie spotkanie, musimy zabezpieczyć nasze ślady i znaleźć bezpieczne miejsce."
Persefona zgodziła się. „W takim razie musimy działać szybko. Przygotujmy się na ewentualne konfrontacje. Jeśli ktoś się zbliży, musimy być gotowi na wszystko."
Szybko opuścili laboratorium, a LOKI pomógł im dotrzeć do jednej z tajnych kryjówek, które Persefona wykorzystała w przeszłości. Było to małe, odizolowane mieszkanie, które służyło jako bezpieczna przystań na czas niebezpiecznych sytuacji. Tam Persefona mogła spokojnie przemyśleć, jakie będą jej następne kroki.
Po dotarciu na miejsce, Persefona i LOKI przystąpili do szyfrowania dowodów i przygotowania komunikatów do bezpiecznych kontaktów. Persefona czuła, że sytuacja stała się jeszcze bardziej napięta i skomplikowana. Wiedziała, że prawda, którą odkryli, może być zbyt niebezpieczna, aby ją ujawnić bez odpowiedniego przygotowania.
„LOKI, czas działa przeciwko nam," powiedziała Persefona. „Musimy szybko znaleźć sposób na zabezpieczenie tych informacji i dotrzeć do osób, które mogą nam pomóc. Musimy być bardzo ostrożni, aby nie wpaść w pułapkę."
LOKI odpowiedział spokojnym, ale zdecydowanym tonem. „Persefona, działamy zgodnie z planem. Zabezpieczmy dowody, skontaktujmy się z zaufanymi osobami i przygotujmy się na możliwe konfrontacje. Nie możemy pozwolić, aby nasze działania zostały storpedowane."
Gdy Persefona i LOKI pracowali nad zabezpieczeniem dowodów i organizowaniem bezpiecznych kanałów komunikacji, oboje czuli rosnące napięcie. Było jasne, że ich misja stawała się coraz bardziej niebezpieczna, ale determinacja Persefony była silniejsza niż kiedykolwiek. Wiedziała, że prawda musi wyjść na jaw, bez względu na ryzyko.
Noc zapadła nad miastem, a Persefona i LOKI byli gotowi stawić czoła wszelkim przeciwnościom, które mogły nadejść. Każdy ich krok był teraz kluczowy dla przyszłości, a ich działania mogły zdecydować o losie nie tylko projektu, ale także o losie ludzkości
CZYTASZ
Uczucie syntetyczne
RomanceW świecie przyszłości, gdzie technologia przekracza granice moralności, a wojna rozdziera ludzkość, miłość może narodzić się w najmniej oczekiwanym miejscu - między człowiekiem a maszyną. To opowieść o uczuciach, które nie znają granic, i o tym, co...