Nicole'nin bana uzattığı telefonunu elinden alıp baktım. Geçekten görüntülenmiştik ve ben bunu hiç düşünmemiştim. Fotoğraftakinin ben olduğu çok anlaşılmıyordu ancak anlayan biri çıkabilirdi. Tüm vücudumun stresten kaskatı kesildiğini hissedebiliyordum.
"İrem cevap versene kızım, daldın gittin" diye kolumu sıktığında gözlerimi haberden çekip Nicole'ye döndüm.
"Nicole bu kız benim" diye saçlarımı arkaya doğru iterek konuştum.
"Ne ciddi misin, irem siz sevgili misiniz, işi o kadar ilerlettiniz mi ya , bana neden söylemedin aman tanrım inanamıyorum şu an" diye yine ardı ardına sıraladı cümlelerini.
"Hayır değiliz işte, zaten beni neden öptüğünü de anlamadım ama soramadım da bi türlü o cesareti toplayamadım" dedim ve ayakta bir oraya bir buraya yürümeye başladım.
"İrem dur tamam gel otur " dediğinde durdum.
"Ya hadi ben kendimi geçtim aptal bu çocuk kendi kariyeri bu kadar yükselişteyken ne yapıyor, böyle haberlere ne gerek var ya!" diye hızlı hızlı saydırmaya başladım.
"Haklısın canım ancak olan olmuş bi kere ben şimdi gidip biraz Gabi'nin ağzını arayacağım, Kenan ona bir şeyler anlatmış mı diye sen de sakin ol tamam mı" diyip oturduğu yerden kalktı ve yanıma geldi.
"Tamamdır Nicole çok teşekkür ederim geldiğin için " deyip sarıldım ve ardından onu uğurladım.
Nicole gittikten sonra şu habere tekrar girdim ve tamamını okumak istedim.
@magazinita:Juventus'un Türk yıldızı Kenan Yıldız bu sabah saatlerinde bir hanımefendiyle kendi arabasında görüntülendi.
devamını gör....Bir italya magazin sayfası bunu paylaşmıstı ancak yorumların azımsanamayacak kadarı Türk hesaplardandı. Bu haberin yüzlerce türk sayfasında da yayınlanacağını anlamak zor değildi.
Binbir çeşit yorum vardı. Kenan'ı savunanlar, nefret kusanlar, üzülenler ve meraklı kişiler...
Zaten juventus kariyeri için korkmuyordum ancak ya milli takımla alakalı bir şey olursa. Bu çocuk bunları neden hiç düşünmüyor. Düşündükçe deli olacaktım. Kenan ile konuştuğumuz zaman onun linçleri kafasına çok taktığını anlamam zor olmamıştı. Ki zaten bunu canlı canlı deneyimlemiştim bile..Öte yandan ya bizimkiler bu kızın ben olduğumu anlarlarsa , ya önlerine düşerse bu da beni aşırı zorlayacak bir durum olurdu işte. Ama yine de önemli olan Kenan'ın kariyeriydi şu an.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Venüs Retrosu | Kenan Yıldız
FanfictionVenüs Retrosu bu sefer kimlere aşk ile geliyor