2.0

328 12 1
                                    

Odaya sızan güneş ışınlarının gözüme ulaşmasıyla rahatsız olup o huzurlu uykumdan uyanmıştım. Gözlerimi açtığımda başımın üzerinde beni izleyen Kenan'ı görmemle dün gecenin her bir detayı aklımda canlanıvermişti. Düşündükçe biraz sıcaklıyordum. Bunu yapmayı sonuna kadar istemiştim ancak böyle hissetmem de pek anormal değildi sanki.

Kenan saçlarımı severken bir yandanda konuştu.

"Günaydın sevgilim, seni ben uyandırmadım değil mi?"

"Günaydın sevgilim, hayır sen uyandırmadın" diyip gülümsemeye çalıştım. Kasıklarımdaki derin acı beni içine hapsetmişti sanki. Bu yüzden acıdan kıvranarak konuşuyordum tam anlamıyla.

"Seni izlemeye dalmışım fark etmedim uyandığını" diyip alnıma bir öpücük kondurdu ve ardından ekledi.

"İyi gözükmüyorsun sevgilim, ne oldu birtanem" diyip oturur pozisyona geçti.

Onun hareketiyle bende yerimde doğruldum ve konuşmaya başladım.

"Sıcak bir duş alsam iyi olacak sevgilim hem benden sonra da sen girersin olur mu " diyip yerimden kalktım ve yanağını öptüm.

"Haklısın sevgilim" dedi ve tekrar yataktaki yerini aldı ben de bu sırada kıyafetlerimi alıp banyoya ilerledim.

✭✭✭

Sonunda sıcak duştan sonra aldığım ağrı kesici etkisini göstermeye başlamıştı. Kenan'ın duştan çıkmasını beklerken bende çoktan kahvaltıyı hazırlamıştım bile. Yemek masasında oturmuş Kenan'ı beklerken bir taraftan da Esin ile konuşuyordum. Kenan mutfağa yanıma geldiğinde ayaklandım ve çaydanlığa yöneldim. Kenan da tam bu sırada bana yönelip beni kollarının arasına aldı.

"Kenan dur yanacağız" dediğimde elimden çaydanlığı alıp çayları doldurdu ve ardından eski konumuna geri gelerek yine beni bedenine sardı.

"Şimdi oldu mu?"

"Oldu"

"Harika o zaman " diyip saçlarımın arasına bir öpücük kondurdu ve konuşmaya devam etti.

"Sevgilim dün geceden pişman değilsin dimi? Eğer pişmansan bunu bilmek istiyorum çünkü" diye sessizce ve mahçup olmuş gibi sordu.

Ona böyle hissettiren bendim. Bunu sonuna kadar istemiştim şimdi ise ona böyle hissettirmeye elbette ki hakkım yoktu. Sevdiğim insanla bunu yaşamamın hiçbir kötü yanı yoktu ancak yine de insan bir garip hissediyormuş işte. Bu karmakarışık ruh halimden de tamamen kurtulamıyordum.

Ellerimle yüzünü kavrayıp konuştum.

"Asla değilim sana böyle hissettirdiysem özür dilerim sevgilim sadece biraz garip hissediyorum "diyip dudaklarına küçük bir buse kondurdum.

"İlk olduğu için, neden söylemedin ilk olduğunu?"

"İlk ve çok özel oldu , hiç pişman da değilim, içinde senin bulunduğun bir şeyden nasıl pişman olabilirim"

Cümlemi duymasıyla yüzünde gülücükler açması bir olmuştu. Koskocaman gamzeleri yüzündeki yerini almıştı. Gülümsemesi yüzünden silinmeden omuzlarımdan kavradı ve gözlerimin icin bakarak konuşmaya başladı.

Venüs Retrosu | Kenan Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin