Herkese selam
Çok bekletmeden geri geldim.
Herkese iyi okumalar, umarım seversiniz🌟🌟🌟˚ ✦ . . ˚ . . ✦ ˚ . ★⋆.
. ˚ * ✦ . . ✦ ˚ ˚ .˚ . . ˚ .Mesaj atan kızın kim olduğunu bilmesem de adını anımsıyordum. Bu kız Euro zamanı Kenan ile shiplenen alman bir influencerdi. Lena...
O an başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü, o kızın Kenan'a mesaj atacak kadar yakın olduğunu hiç düşünmemiştim. Bunu Kenan'a hiç sormamıştım bile.
Kafamın içinde o andan itibaren 40 tane tilki dolanmaya başlamıştı. Bunu tek başıma halledemeyeceğimi düşündüğüm için derin bir nefes alarak Kenan'ın vitesteki kolunu tuttum. Temasımla şaşırarak yüzüme bakıyordu. Değişen yüz ifadem onun arabayı kenara çekmesini sağlamıştı. Arabayı durdurup bana döndü ve konuşmaya başladı.
"Sevgilim ne oldu, iyi gözükmüyorsun" diyip elimi sıkıca kavradı.
O an karşımda oturan kişiyi asla Kenan olarak göremiyordum. Sanki Yiğit gibi görünüyordu. Çünkü kendi içimde beni aldattığı hissini benimsemistim ve Kenan bunu yapmazdı bunu olsa olsa Yiğit gibi bir şerefsiz yapardı. Canımı en çok acıtan şey de bu olmuştu. Ama onun beni inandırmasını istediğimi biliyordum. Yine de sinirime engel olamıyordum işte.
"Kenan" diyip telefonu eline doğru uzattım.
Bana şaşkın bir şekilde bakarken onun hiçbir şeyden haberinin olmadığına kendimi inandırmaya çalıştım.
"Mesaj geldi Lena'dan" diye güçlükle o kızın ismini telaffuz ettim.
Benim ağzımdan onun ismini duyunca kaşları çatılmıştı.
"Okusaydın ya sevgilim ne zırvalıyormuş" diye kendinden son derece emin bir şekilde bu cevabı verdiğinde içim bir an olsun rahatlamıştı.
Karşımda telaşlanıp, kekeleyeceğini düşünmüştüm çünkü ama o son derece emindi.
"Okumak istemedim belki özeldir diye"
"Benim senden gizli saklı neyim olabilir sevgilim Allah aşkına" diyip yanağıma bir öpücük kondurdu.
"Lena senin neyin oluyor Kenan sanırım bunu bilsem iyi olacak" diye sonunda o cümleyi kurabilmiştim.
"2022 yazında kısa süre konuşmuştuk ancak sonrasında tamamen farklı karakterlerde olduğumuzu fark edip kestik konuşmayı. Euro döneminde haberler falan çıktı ama ortak arkadaşlarımız olduğu için takipleşiyorduk. O da bunun primini çok iyi kastı ve ben de daha sonra çıktım takipten. O zamandan beri hiç etkileşimde bulunmamıştık. Şimdi neden yazdığını da bilmiyorum." dediğinde tam da tahmin ettiğim gibi bir durum olduğunu anlamıştım.
"Hiç bizim gib-" cümlemi dudaklarımın üzerine işaret parmağını koyarak kesti ve sonrasında yanaklarımı elleriyle kavrayarak konuşmaya başladı.
"Asla olmadı, hiçkimseyle senin gibi olmadı, olamaz ve olmayacak da. Sen benim her şeyimsin. Hayatıma zamanında giren çıkan oldu ama hiçbirini senin çeyreğin gibi olmadı. İrem hayatıma daha erken girmeyip beni bu yaşıma kadar senden mahrum bıraktığın için yargılanmalısın sevgilim ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Venüs Retrosu | Kenan Yıldız
FanfictionVenüs Retrosu bu sefer kimlere aşk ile geliyor