İyi okumalarrrr🌟
O gece birkaç saat içinde İtalya'ya dönmüştük ve kendimizi hemen eve atıp bir an önce uyumak istiyorduk. Eve vardığımızda saat gece 3'tü. Yarı uyuklar şekilde kendimizi zar zor Kenan'ın evine atabilmiştik. Daha sonrasında da istediğimiz şeyi gerçekleştirdik zaten. Harika bir uyku.
Ve evet yanımızda kupayla uyuduk. O kadar yorgunluğun üzerine sabaha kadar deliksiz uyumuştum.
Sabah gözlerimi açtığımda Kenan başucumda dikilmiş saçlarımla oynuyordu.
"Günaydın sevgilim" diye mırıldandım.
"Günaydın sevgilim seni ben mi uyandırdım?"
"Hayır sevgilim kendiliğimden uyandım, sen ne zaman uyandın"
"40-45 dakika oluyor sanırım"
"Beni neden uyandırmadın"
"Uyurken seni izlemek istedim sevgilim ama doyamadım hadi biraz daha yat uyu"
"Kenan saat kaç olmuş daha ne kadar uyuyayım kalk hadi tembel tembel uyuyoruz hala o kadar işimiz var" diyip yataktan alelacele kalktım.
Yatakta surat asıp mızmızlanan Kenan'a bakıp tekrar konuştuğumda o da söylene söylene kalkabildi yataktan.
"Sevgilim daha doyamadım ama"
"Doyarsın sevgilim günler çuvala mı girdi doyarsın elbet"
"Çok kötüsün azıcık sevseydim seni"
"Kenan bugün çekimi olan sanki sen değilde benim hala burada uyuşuk uyuşuk duruyorsun, hem akşam seversin beni söz" diyip dolabını açarken konuştum.
"Bak söz verdin vazgeçmek yok "
"Yok sevgilim ama şimdi bana yardımcı olur musun"
Benden aldığı cevap onu tatmin etmiş olacakki hemen dolaptan benimle birlikte bir şeyler seçti ve hazırlanmaya başladı. O hazırlanırken ben de kendi daireme geçip hazırlanacaktım.
Bugün Kenan Juventus için bir reklam filmi çekecekti ve ilk reklam çekiminde onunla olmamı istemişti. Tekrar tesislere gitmeyi zerre istemesem de Kenan'ın yanında olmayı istiyordum. Bu yüzden biraz korkarak da olsa kabul etmiştim. Şimdi ise son derece hızlı bir şekilde saçımı makyajımı yapıp üzerime bir şeyler seçtim.
Hazırlanmam bittiğinde çantamı alıp Kenan'ın evine geçtim. Kapıda beni görünce baştan aşağı süzdüğünü görebiliyordum.
"Ne o olmamış mı?"
"Fazla iyi olmuş sevgilim sakın yanımdan ayrılma ama" diyip sinsice sırıttı.
"Pek öyle bir isteğim yok zaten, e hadi o zaman gidelim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Venüs Retrosu | Kenan Yıldız
Fanfictionarabasına çarpan kişi ünlü bir futbolcu çıkınca şartlar biraz değişir.