0.5

314 21 6
                                    


Kapımın önüne geldiğimde şaşkınlığımı gizleyememiştim. Kapının koluna sıkıştırılmış bir papatya buketi ve bir kutu baklavayı görmeyi planlanlamıyordum. Her gün çiçek ve tatlı almıyordum elbette. Şaşırmam gayet normaldi.

Kutuyu ve çiçeği elime alıp içeri geçtim. Üstündeki notu okumak için can atıyordum resmen. Alelacele elimdekileri bırakıp nota yöneldim.

"Seni kırdığımın farkındayım
Böyle olsun istememiştim
Umarım beni affedebilirsin"
-KENAN YILDIZ-

Yüzümdeki aptal gülümsemenin farkındaydım ancak durmadım ve arsızca gülmeye devam ettim. Bunu kim yapsa hoşuma giderdi kişisel bir şey yok diye kendimi uyarıp duruyordum bir yandan da.

En sevdiğim çiçeğin papatya olduğunu nereden anlamıştı acaba?
Ya da burada en çok baklavayı özlediğimi?
Bunların hiçbirini ben söylememiştim belki de o tahmin etti diye avuttum kendimi.

Çiçekleri elime alıp güzelce bir vazoya yerleştirip salonun en güzel köşesine yerleştirdim.

Ardından da mutfağa geçip baklavanın tadına baktım. Enfesti gerçekten. Tam Antep'te yediklerim gibi...

Anın büyüsünden bir an önce kurtulup teşekkür etmek istemiştim. Yerinde olur muydu pek emin değildim ancak şu an böyle olmasını istiyordum.

Siz
çiçekler ve baklavalar
için teşekkür ederim

Kenan Yıldız
beğenmene sevindim
peki affedildim mi şimdi🤔

Siz
sorun yok

Kenan Yıldız
olmasın
sorunumuz

Siz
iyi akşamlar

Kenan Yıldız
İyi akşamlar
✓✓

Yazdıktan sonra üzerime hafif bir pişmanlık hissi gelmişti ancak onu kolayca alt etmeyi başarabilmiştim.

✭✭✭

Group Offside

Kenan
şşt millet hallettik
galiba

Can
çok şükür tüm planı
bok etmeden
çözebildin

Tarik
aynen valla
senin için sırf
kızın tamponu
düşürdük
sen ise neler yapmışsın öyle

Can
affettiğini söyledi mi

Kenan
söyledi söyledi

Tarik
aferin sana kenanım

✭✭✭

Nicole'nin zorla elime tutuşturmaya çalıştığı konser biletini almamakta ısrar ediyordum. Klinikte köşe kapmaca oynuyorduk resmen. Allah'tan çok hasta yoktu ve kimse bizim bu halimizi sorgulamıyordu.

"Ya İrem niye inat ediyorsun al işte şu bileti beraber gidicez zaten" diye yine önümde belirivermişti.

"Kapalı alan konserlerden nefret ettiğimi söylemiştim Nicole" diyip arkamı döndüm ve onu duymamaya çalıştım.

Venüs Retrosu | Kenan Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin