İyi okumalar✨✨✨
Arkamızı döndüğümüzde içerde bizimle ilgilenen güvenlik görevlisinin seslendiğini gördük. Nicole ile birbirimize anlamsız ve kaçamak bakışlar atarak adamın yanına doğru ilerledik. Nicole benden önce davranıp adamla konuşmaya başlamışken ben de yanlarında dikilip onları dinliyordum.
"Bize seslendiniz sanırım, sorun nedir?"
Güvenlik görevlisi gözlerini ikimizin üzerinde de uzunca gezdirdikten sonra nihayet Nicole'nin sorusuna cevap vermeye tenezzül etmişti.
"İrem hanım?"
Adımı bu yabancı adamın ağzından duymayı doğrusu beklemiyordum. Bir şey düşürdüğümüzü falan söyler diye bekliyordum. İster istemez gözlerimin büyüdüğünü hissedebiliyordum. Adama dönüp konuştum.
"Benim buyrun sorun nedir?"
"Sizi çağırmamı rica etti" dediğinde bunu kimin istediğini az çok tahmin etmiştim. Nicole'ye dönüp konuştum.
"Sen git dinlen çilli , ben Kenan ile dönerim"
"Bekleyebilirim istersen"
"Yok yok zaten yorucu bir gündü sen git dinlen yine haberleşiriz" diyip sarıldım ve onu uğurladım. Ardından da beni bekleyen güvenlik görevlisine dönüp konuştum.
"Buyrun gidelim"
Ağzımdan çıkan cümleyle güvenlik yürümeye başlamıştı ben de arkasından yavaş adımlarla onu takip ediyordum.
Tesisin içerisinden dolanıp arka taraftaki otoparka geldiğimizde güvenliğin Kenan'ın arabasının önüne doğru yürümesi ile tezim doğru çıkmıştı. Zaten beni Kenan'dan başka kim çağırabilirdi ki. Kenan arabasına yaslanmış, kollarını kenetlemiş bizi bekliyordu. Yanına ulaştığımızda güvenlik Kenan'ı gösterip kendisi tekrar geldiğimiz yoldan işinin başına döndü ben de Kenan'ın yanına hızlı adımlarla ilerleyip açmış olduğu kollarına bıraktım kendimi.
Saçlarımın arasına birkaç öpücük kondurduktan sonra konuşmaya başladı.
"Harikaydın sevgilim, başaracağından şüphem yoktu zaten"
"O yüzden mi beni zora soktun Kenan, aşk olsun"
"Olsun sevgilim olsun, hep aşk olsun" diyip alnımdan kocaman öptü ve eliyle arabayı gösterip arabaya binmemi sağladı.
Kenan arabayı çalıştırıp bizi tesisin dışına attığında ben de koltuğa yaslanmış zorlu geçen bir haftanın sonunda gelen başarının keyfini çıkarıyordum. Şükür ki rahatlamıştım artık.
"Ne o ne düşünüyorsun bakalım" diye sorduğu soruyla düşüncelerim dağılıp gitmişti adeta.
"Hiç sevgilim, bomboş yola bakıyordum, bunu özlemişim" diyip sırıttım.
"Güzel o zaman sana düşünülecek bir şey söyleyeceğim"
Cümlesi içimi biraz huzursuz etmişti. Yüzümü ekşitip söyle anlamında kafamı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Venüs Retrosu | Kenan Yıldız
FanfictionVenüs Retrosu bu sefer kimlere aşk ile geliyor