0.3

318 19 6
                                    

Selam
İyi okumalar⭐✨

En son Kenan ile karşılaşıp benim aciz bir şekilde ondan özür dileyemediğim günün üzerinden tam olarak 8 gün geçmişti. Bir haftadır bu konu beynimi o kadar ele geçirmişti ki günlük yaşam aktivitelerimde aksamaya bile sebep olmuştu.

1 haftadır işte sürekli gergin ve mutsuz olduğum için bir sıkıntım olduğunu anlayan Nicole ve Gabi'nin beni akşam yemeğine çağırmaları nedeniyle odamda hazırlanmaya çalışıyordum şu anda. Onları birçok kez reddetmeme rağmen o kadar fazla ısrar etmişlerdi ki artık daha fazla onları kıramamıştım.

Zaten 1 haftadır sayısız şekilde onları ekmiştim. Artık arkadaşlarıma saygısızlık oluyordu bu kadarı.

Giyinip günlük makyajımı da yaptıktan sonra çıktım ve otoparka indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Giyinip günlük makyajımı da yaptıktan sonra çıktım ve otoparka indim. Arabamı park ettiğim yerde görünce gözlerim ister istemez tampona ve plakaya kaydı ve bu da tekrar o günü düşünmemi sağladı. İçimden büyük bir of çekip arabama geçtim ve siteden çıktım.
Elim boş gitmek istemediğim için yol üstünde bir tatlıcıya uğradım. Hem belki son günlerde çizdiğim o insan sevmeyen imajımı düzeltebilirdim.

En sevdiğim tatlıcının önünde durdum. Burayı Nicole ile keşfetmiştik hatta Gabi ile Nicole'nin first datei de bu mekanda olmuştu.

Arabayı park edip mekana girdim. Çalışandan biraz Pistachio istedim. Biz Nicole ile bu italyan kurabiyelerini çok seviyorduk Gabi'nin sevip sevmemesi umurumda değildi şu an.

Parayı ödeyip çıkışa yöneldiğimde mekanın köşesinde tanıdık bir yüz gördüm.
Kenan ve bir kız  masada oturuyorlardı. Kız biraz küçük duruyordu ancak çok da değil. Yutkunup beni görmemeleri için bir iki adım geri attım. Ancak birine çarpmıştım.

Arkamı döndüğümde çalışan ile göz göze geldik özür dileyip  geri çekildiğimde tuvalet tarafından gelen Kenan'ın esmer arkadaşını gördüm ve hızla çıkışa ilerledim.

1 haftadır görmemiştim şimdi bu şekilde burada görünce tadım kaçmıştı sanırım. O burada gününü gün ederken ben 1 haftadır ona haksızlık mı yaptım acaba diye tüm işlerimi aksatmıştım. Ne yazık...

Düşündüklerim karşısında kendim de şok oluyordum. Ne bekliyorsam Kenan Yıldız'dan..

Hızlıca arabaya geçip Nicole'nin evine sürdüm. Ama aptallığım yüzünden tadım kaçmıştı bir kere. Bakalım bugün nasıl bitebilecekti.

Yarım saat sonra Nicole'nin oturduğu siteye gelmiştim. Gergin olduğum için insan içine ne kadar geç çıksam o kadar iyi diye düşündüğüm için yolu uzatabildiğim kadar uzatmıştım ancak bu kadar oldu tabii. Arabayı park edip apartmana girdim ve hızla dairenin önünde belirdim.

Venüs Retrosu | Kenan Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin