0.2

416 23 11
                                    

Selamlarrr
İyi okumalar⭐✨



Arkamı döndüğümde bugün 2. bir karşılaşma olacağını hiç düşünmezdim. Hatta bir daha hiç karşılaşacağımızı düşünmezdim ve istemezdim.
Ancak gerçekten de insanın istemediği ot burnunun dibinde bitermiş.
Arkamda kanlı canlı bir şekilde Kenan Yıldız duruyordu.

İstemsizce gözlerimin büyüdüğünü ve dudaklarımın aralandığını hissedebiliyordum. Gözlerim gözlerini aradı ve buldu.
Ben ona baktığımda onun zaten bana baktığını gördüm.
Kaşlarını çatmış bana bakıyordu aynı benim ona baktığım gibi..
Orada ne oldu kaç dakika geçti bilmiyorum ama Gabi'nin sözleriyle odağımı Kenan'dan çekebilmiştim.

"Hey gençler, noluyor size, alo" diye bağırıyordu.

"Siz tanışıyor musunuz yoksa" diye Gabi'yi susturacak şekilde Nicole araya girdi.

"Yok tanışmıyoruz" diye cevap verdim gözlerimi Kenan'dan ayırmadan.

"Eyvah eyvah o zaman niye dik dik bakıyorsunuz birbirinize, düşman eski sevgili gibi,bu daha kötü" diye yine alaycı bir şekilde konuştu Gabi.

"Yok ben sabah arabasına vurdum oradan ayaküstü bir tanışmışlık oldu" diye açıklama yapmak istedi sanırım. Gabi'nin salak imaları benim gibi onu da rahatsız etmiş olmalıydı.

Gabi anladım dercesine kafasını salladı ve Allah'tan konu uzamadı daha fazla. Birden yeni müzik girince ortamın havası da dağıldı zaten. Gabi Nicole'ü kolundan çekip piste çıkardı ve birlikte dans etmeye başladılar etraftaki çoğu insanda onlara katılmıştı. Ben ve Kenan masada kalmıştık. Ben gözlerimi Kenan'dan uzak tutmak için pisti izliyordum. Çünkü ona bakınca tadım kaçıyordu. Taa ki Kenan'ın nefesini kulağımda hissedene kadar.

Müzikten ötürü kulağıma eğildi ve konuştu.

"Arabayı ne yaptın?"

"Hallettim ben onu" diye hemen cevapladım ve yüzümü yeniden piste döndürdüm. Çünkü bu sabah beni cinnetlere sürükleyen adamın bir nefes yakınımda durması hoşuma gitmiyordu.

"Neden haber vermedin "

"Zaten önemsizdi ,o kibar arkadaşını kırmamak için teklifinizi kabul etmek zorunda kalmıştım."

"Evet o kibar arkadaşım arabalarımızı tokuşturmasaydı biz de seninle hiç tanışmış olmayacaktık ama kendisi başıma bela açmaya bayılır" dedi ve alayla gülümsedi.

"Ben miyim bela asıl bela sensin , sen varya sen belanın ta kendisisin, ukala adam ,zamanında yediğin linçlerin hepsini hak etmişsin" diye bağırarak ağzıma geleni saydım.

Kenan'da şaşırmış olacak ki şaşkınlıkla yüzüme bakıyordu.

"Ne linci yemişim ben, benim bilmediğim" diye sordu.

"Hiçbir şey boşver sadece benden uzak dur" diyip başka bir masaya geçtim.

O gece bu konuşmadan sonra hiç yalnız kalmadık ve birebir konuşmadık. Hatta Gabi ile Nicole'nin ikimizin masaları arasında maraton koşmasını sağladık tam anlamıyla.

Venüs Retrosu | Kenan Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin