1.6

300 13 1
                                    

Gözlerimi alarmsız, ve hiçbir dış etkene bağlı olmadan açmıştım bu sabah. Böyle kendiliğimden uyandığım sabahları o kadar seviyordum ki...
Gözlerimi ovuşturarak başucumdaki telefonuma uzandım. Saat 8 idi. Bu saatte birden uyanmam bana da sürpriz olmuştu. Ancak iyi de olmuştu. Bugün Kenan'ı görmeye gidecektim. Tam 1 gündür onu göremiyordum ve bu bizim için belki de bir rekordu. Sürekli dip dibe olmaya alışmıştık şimdi 24 saat bile çekilmez geliyordu.

Kenan dün gece yazdığım mesaja hala cevap vermediğine göre henüz uyanmamıştı. Zaten saat henüz çok erkendi. Yatağımdan kalkıp banyoya ilerledim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa ilerledim. Evdekiler henüz uyuyordu. Onlar uyurken ben de güzelce kahvaltıyı hazırlayabilecektim.

Televizyondan güzel bir kanal açıp kahvaltı hazırlamaya başladım. Her şeyin harika gitmesi gerekiyordu. Hataya yer yoktu cidden. Çünkü Kenan'a da bir şeyler götürmek istiyordum. Türk kahvaltısı yapmalıydı kesinlikle.

⭒⭒⭒

Kahvaltılıkları hazırlarken mutfağın kapısından babam girdi.

"Bu kokular aşağıdaki fırından geliyor zannetmiştim çok da canım çekmişti sen nasıl yaptın bunları hayret" diye imalı imalı fırındaki poğaçalara bakarak konuştu.

Ardından annem de ona eşlik etti.

"Kendini geliştirmiş , buna kim sebep oldu diye sormayacağım"

"Aşk olsun anne kaç yıldır tek yaşıyorum öğrenmem gerekiyordu."

"Doğru yoksa hastaneden toplardık" diyip babam kahkaha atmaya başladı.

Ben ise onları takmadan masayı kurmaya devam ediyordum.

"E hadi siz oturun ben Efe'yi uyandırıp geleyim" dedim ve Efe'nin odasına gidip onu uyandırdım. Birlikte mutfağa geçtik ve ailecek kahvaltımızı yapmaya başladık. Huzurlu ve mutlu bir şekilde. Özlediğim şekilde...

Bu sıcak aile tablosunda Kenan'ı da hayal etmeden duramıyordum. O kadar yakışıyordu ki hayatıma. Onu düşünürken gülümsemeden edemedim.

Hızlıca kahvaltımı bitirdikten sonra odama gidip hazırlanmaya başlayacaktım ki Kenan'ın günaydın mesajını gördüm. Paşam sonunda uyanabilmişti.

Kenan
günaydın sevgilim
dün biraz endişelendim sorun yok
buraya gelme konusunda
ciddi misin
umarım öylesindir
çünkü seni fazlasıyla
özledim sevgilim

Siz
günaydın sevgilim
tam şu an hazırlanmaya başladım
2 saate orada olurum
ben de seni inanılmaz
özledim
geliyorum

Hızlıca hazırlanıp çıkmam gerekiyordu. Henüz valizimi yerleştirememiştim bu yüzden valizden elime geleni alıp üzerime geçirdim.

 Henüz valizimi yerleştirememiştim bu yüzden valizden elime geleni alıp üzerime geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Venüs Retrosu | Kenan Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin