Kenan'ın babasıyla ilgili yaşadığı sorun ne olabilirdi diye komplo teorileri üretirken onun anlatmaya başlamasıyla kendimi rahat hissetmiştim.
"Babam geçen hafta çıkan haberlerden dolayı sürekli tepemde. Bu aralar sürekli azar işitiyorum" diyip dudaklarını büzdüğünde onun bu haline karşılık gülümsedim. Ancak kendimi biraz da suçlu hissediyordum. O gece böyle bir haberin çıkması hoş olmamıştı. İkimiz açısından da.
"Senin iyiliğin için yaptığını biliyorsun biraz katlanacaksın artık" diyip gülümsemeye devam ettim.
"Katlanıyoruz bakalım" diyip burnuma vurduğunda gülümsememi durduramamıştım benimle birlikte o da gülümsüyordu.
"Sana bir şey daha getirdim" diye hızla kucağından kalkıp masadaki diğer poşete gittim.
"Ne o sevgilim" diyip yüzüme anlamsızca baktığında elimdeki poşeti havaya kaldırıp konuşmaya başladım heyecanla.
"Baklava, seversin diye düşündüm. Hakiki türk baklavası" diye gülümsedim.
"Baklava mı? Bayılırım tabii ki koş gel" dedi ve yanını işaret etti.
"Ben bunları tabaklara koyup geliyorum " diyip mutfağa yöneldiğimde Kenan da arkamdan gelip konuşmaya başladı.
"Ben de bir çay koyayım o zaman"
Kenan çayı koyarken ben de özenle tatlılarımızı koyuyordum. Kenan yanımda dikilip omuzlarımı tutup boynuma küçük bir öpücük bıraktığında aniden refleks olarak gözlerim kapanmıştı.
"Dikkatimi dağıtıyorsun Kenan" diye mırıldandım.
"Farkındayım" diyip kıkırdadığında onun bu ukala tavrına şaşırmıştım. Bu kadar açık sözlü oluşu beni elbetteki şaşırtıyordu.
"Çok fenasın " diyip bir tane baklavayı ağzına tıkıştırdım. O baklavayı afiyetle yerken ben de gözlerimi ona dikip tepkisini ölçmeye çalışıyordum.
"Aşırı lezzetliymiş bu sevgilim, bu kadar güzelini yemeyeli uzun zaman olmuştu" diye konuştuğunda onun bu haline gülümsemiştim. O tam bir boğa erkeğiydi her anlamda burcunu yansıtıyordu.
"Sevdiysen ben sana hep alırım" diyip gülümsedim.
"Bayıldım" dedi ve ocaktaki çaya yönelip ikimize birer bardak çay koydu. Birlikte içeri gidip yerimize kurulduk. Afiyetle sohbet edip baklavalarımızı yedik. Kenan halinden çok memnundu. Onun bu memnuniyeti beni de mutlu ediyordu fazlasıyla.
✭✭✭
Tatlı ve çaydan sonra biraz mayışmıştık. Ben koltukta otururken Kenan'da kucağıma doğru uzanmıştı. O televizyon izlerken ben de onun saçlarıyla ilgileniyordum. Bu anın huzuru kelimelerle tarif edilemezdi. Ancak yarın okulumun olduğu gerekçesiyle bu güzelim anı bozmam gerekiyordu.
"Kenan ben artık gitsem iyi olacak saat 11 oldu yarın okula gitmem gerekiyor, senin de antrenmanın var" dediğimde saçlarındaki elimi tutup konuştu.
"Gitmeni hiç istemiyorum ama haklısın sevgilim hadi seninle geleyim ben de aşağı kadar" dediğinde ona gelmemesi gerektiğini ve kendim halledebileceğimi ne kadar söylesem de dinletemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Venüs Retrosu | Kenan Yıldız
Fanfictionarabasına çarpan kişi ünlü bir futbolcu çıkınca şartlar biraz değişir.