Kenan ile ayrılırken sarıldığımızda balkondan bize bakan babasını görmemle hızlıca ondan ayrılıp evlere dağılmamızı söylemiştim ve o andan beri salonda koltukta aynı pozisyonda oturuyordum. Aslında yanlış yaptığımız bir durum yoktu ama ailesi bu durumu hoş karşılamayabilirdi ve bu ihtimal gerçekse bile çok haklılardı. Kenan onların tek çocuğuydu ve gayet güzel giden başarıları vardı. Hayatına birinin girmesini istememeleri kadar doğal bir şey yoktu. Bunu ben bile sürekli düşünürken Kenan'ın ailesinden bunu düşünmemelerini beklemek saçmalıktı.
Telefonumun ekranının parlamasıyla birlikte Kenan'dan bir haber alma umuduyla hemen telefona uzandım. Ancak mesaj Kenan'dan değil Nicole'dendi.
Yarın sunum günümüzdü ve onu hatırlatıyordu. Ona hemen kısa bir cevap yazıp artık uyumam gerektiği konusunda kendime telkinlerde bulundum. Pijamalarımı üzerime geçirip yarın giyeceğim kıyafetleri hazırladım. Ve ardından alarmlarımı kurup yatağa uzandım.Şu an benim için uyumak o kadar zordu ki. Kenan'a mesaj atmak istiyordum ancak bir o kadar da çekiniyordum. Bu ikilemle kafamı doldururken Kenan'dan gelen mesajla içim bir nebze olsun rahatlamıştı.
Kenan
her şey yolunda sevgilim
merak edilecek bir durum
yok
yüz yüze daha
detaylı anlatırım
sen düşünmeyi bırak
diye yazıyorum
güzelce uyu
yarın sunumun var
o kadar hazırlandınız
uykusuz gitme
seni seviyorum sevgilim
iyi gecelerSiz
ben de seni
seviyorum Kenan
iyi geceler
tatlı rüyalar sevgilimKonuyu şu an buradan konuşmak istemediğim için şimdilik üstünü kapatmak istemiştim. Yüzyüze konuşmak daha iyi olacaktı bundan emindim. Kenan'a yazdıktan sonra telefonu komodinin üzerine bırakıp uyumak için tekrar kuruldum. İçim o kadar rahat olmasa da biraz olsun rahatlamıştı.
✭✭✭
Sabah alarmımın çalmasıyla uyandım. Bu tempoya alışmak beni biraz zorlasa da yapmam lazımdı. Hızlıca yatakta oturur pozisyona gelip ayılmak için kendimi zorladım. Saat 8 olmasına rağmen uyanmam zor olmuştu. Daha erken uyandığım günlere haksızlık ediyor gibiydim. Yatağın yanındaki komodinin üzerindeki telefonuma uzanıp Kenan'a günaydın mesajı yazıp yataktan kalkım ve banyonun yolunu tuttum. Hızlıca bir duşa girip rahatlamam ve ayılmam gerekiyordu. Duşta işimi hızlıca bitirdikten sonra saçlarımı kurutup şekillendirdim ve kıyafetlerimi giydim. Mutfağa ilerleyip kendime enfes bir kahve yapıp odamdaki makyaj masamın önünde makyaj yapmaya başladım. Tüm bunlar olurken dün geceyi hiç düşünmemiştim aklımın yüzde yüzünü sunuma vermek zorundaydım. Bunun için çabalıyordum.
Her zamanki günlük makyajımı yapıp salondaki laptopumu masadan alıp evden çıktım. Elimdeki telefonumla bir yandan merdivenleri inerken bir yandan da Nicole'ye çıktığımın haberini veriyordum.
Otoparka geldiğimde arabama eşyalarımı yerleştirip koltuğa oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Venüs Retrosu | Kenan Yıldız
FanfictionVenüs Retrosu bu sefer kimlere aşk ile geliyor