1.7

176 8 0
                                    

Sonunda İzmir'deydik. Üniversiteden mezun olduktan sonra ilk defa geliyordum İzmir'e. İzmir'de üniversite okumuştum ve en yakın arkadaşım Esin ile de burada tanışmıştık. Şimdi yine bir ilki burada yaşayacaktım. Sevgilimin milli maçını ilk kez izlemeye gelmiştim. İzmir'e...

Kenan milli takım ile birlikte Galler'den dün direkt İzmir'e geçmişti ve bu yüzden neredeyse 4 gündür Kenan ile görüşemiyorduk. Ancak artık bugün burada görüşebilecektik, nihayet. Galler maçı berabere bitmişti ancak Kenan gayet iyi oynamıştı hatta babamdan da övgüler almıştı. Onu da maç için İzmir'e çağırdım ancak gelmek istemediği için biz sadece Efe ile ikimiz gelmiştik ve konakladıkları otelde Kenan'ı bekliyorduk. Çok beklemeden lobiye beklediğimiz yere geldi ve direkt bana doğru yönelip sarıldı. Ona karşılık verip kulağına onu ne kadar çok özlediğimi fısıldadım.

"Bebeğim burnumda tütüyorsun kaç gündür" dedi ve yüzüme bakıp başparmaklarını yüzümde gezdirmeye başladı.

"Sonunda buluştuk ve yeniden beraberiz" dedim kollarını tutarak.

Kenan odağını benden çekip yanımda duran erkek kardeşim Efe'ye yönelttiğinde gözlerinin içi parlamıştı ve ardından Efe'ye doğru eğilip boylarını eşitledi.

"Merhaba sen Efe olmalısın öyle değil mi, senin adını çok duydum biliyor musun ablan senden çok bahsetti bana"

"Merhaba Kenan abi, ben de senin adını çok duydum ama ablamdan değil maçlardaki gollerinden" dediğinde Kenan gülümsemişti.

"Maçlarımı izlediğini bilmiyordum, keşke ablan da biraz izlese senin gibi" diyip Efe'nin omzunu sıvazladığında Efe de onun dilinden karşılık verip beni utandırmıştı.

"Ablam biraz oyunbozan biliyor musun Kenan abi? Ona benim maçlarımı izlemeye gelmesini söyledim kaç defa ama hiç gelmedi ancak senin maçını izlemeye koşa koşa geldi"

"Efe çok ayıp" diyip işaret parmağımı dudaklarımın üzerine götürüp susmasını ima ettim.

Bu esnada Kenan Efe'nin söylediklerine gülüyordu.

"İyi oldu ama bak hem bende seninle tanışmış oldum , kendimi çok şanslı hissediyorum"

"Asıl ben kendimi o kadar şanslı hissediyorum ki bu durumu arkadaşlarıma anlatacağım zaman için gün sayıyorum, iyi ki ablamla arkadaş olmuşsunuz da ben de seninle tanışabildim Kenan abi" dediğinde odağımı Efe'den Kenan'a çevirdim. Çocukları sevdiğini zaten tüm cümle alem biliyordu. Ama ben onun ağzından da duymuştum. O ilk sahilde sabahladığımız gece söylemişti bunları bana...

Şimdi ise ona hayranlığını dile getiren erkek kardeşime içten bir şekilde gülümseyerek bakıyordu. Eminim Efe'nin söyledikleri onun kendisiyle gurur duymasını sağlamıştı.

"İyi ki Efe iyi ki, o zaman tanıştığıma çok memnun oldum" diyip elini uzattığında Efe de vakit kaybetmeden elini sıktı.

"Ben de çok memnun oldum Kenan abi"

Kenan yanımızda yarım saat 45 dakika gibi bir süre kaldıktan sonra artık hazırlanıp takıma katılması gerekiyordu ve bu yüzden bizden ayrıldı. Biz de Esin'in bizi stada götürmesi için gelmesini beklemeye başladık.

Çok gecmeden Esin'in aramasıyla dışarıya doğru ilerleyip onun bizi beklediği yere gittik ve oradan da stada gitmek için yol aldık.

Venüs Retrosu | Kenan Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin