Dün gecenin yorgunluğundan sonra böyle kemiklerimin ağrıması sanırım normaldi. Yine alarm ile uyandığım harika bir gündü. Yataktan kalkmak o kadar zordu ki şu an ama bir yandan da okula gitmem gerekiyordu. Bu hafta son gidişimdi. Önümüzdeki hafta için izin belgesi almam gerekecekti. Kendimi zor da olsa kaldırdım yataktan ve banyoya gidip ayılmak için elimi yüzümü yıkadım. Kendimi çok halsiz hissediyordum ama şu anki tipimin de bunda büyük rol oynadığını biliyordum. Bu yüzden dolabımdan kıyafet seçip bir an önce hazırlanmaya başlayacaktım.
Saçıma düz fön çektim ve ardından makyaj yaptım. Tamamen hazır olduğumda bomber ceketimi de alıp evden çıktım. Arabaya bindiğimde hemen Kenan'a bir günaydın mesajı yollayıp okulun yolunu tuttum. Bu aramızda rutin olmuştu. Sabah ilk birbirimize günaydın demek ve gece yine birbirimize iyi geceler dilemek.Okul evime çok uzak değildi bu yüzden kısa sürede varıyordum. Arabamı park edip dersimin olacağı dersliğe yürüdüm. Biraz hızlı olmazsam ders başlayacaktı. Bu yüzden koşar adımlarla dersliğe ilerledim.
Nihayet akademisyen hala gelmemişti. Kendime yer seçip oturdum.
✭✭✭
Bugün okulda yapmam gereken tüm işlerimi halletmiştim. İzin kağıdımı ögrenci işlerine verip iznimi de almıştım. Gönlüm rahat bir şekilde eve gidip dinlenebilirdim. Okuldan çıkıp kulaklığımı taktım ve arabamı park ettiğim yere ilerledim.
Ancak birinin kolumdan tutmasıyla hemen kolumu çekip arkama döndüm. Kulaklığımı çıkarıp karşımda duran esmer çocuğa dik dik bakmaya başladım.
"Sen kimsin?" diye sertçe sordum.
"Kusura bakma seni korkutmak istememiştim. Sadece bunu vermek için gelmiştim. Az önce çantandan düştü." diyip anahtarımı bana uzattîğında sert tavrımı biraz yumusatıp konuştum.
"Teşekkür ederim fark etmemiştim"
"Rica ederim, bu arada ben Alberto" diyip elini uzattı.
"Sanırım aynı sınıftayız" diye de ekledi.
"İrem" diye cevap verip elini hafifçe sıkıp bıraktım.
"Şimdi gitmem gerek Alberto kendine dikkat et , memnun oldum" dedim ve hızla ilerlemeye devam ettim. Onun cevabını bekleyecek vaktim yoktu.
Arkamdan hoşça kal dediğini duyabilmiştim sadece. Hızla arabama binip eve doğru sürdüm. Bugün Kenan'ın antrenmanı uzun sürecekti. Ders arasında arayıp beni geç göreceği için mızmızlanıp durmuştu. Deli...