Sonunda vatan topraklarına adımımızı atabilmiştik. Tüm yol boyu uyuyarak geçirdiğim için Kenan'ın beni uyandırmasıyla kalktım. İçim kıpır kıpırdı. O kadar heyecanlıydım ki. Yanımızda Can da vardı. İkisi buradan Riva'daki milli takım kampına gideceklerdi ben de ailemin yanına eve gidecektim. Çıkışa geldiğimizde Kenan ve Can'ı almak için gönderdikleri aracın gelmesini bekliyorduk. Onlar gittikten sonra ben de gönül rahatlığıyla evime gidecektim.
Arabayı beklerken de İtalya'dan gelmiş gurbetçi Türkler olarak hemen simit ve çay almıştık. Bu bir gelenektir. O simit direkt yenilmelidir.
Nihayet araç geldiğinde Can bana el sallayıp direkt araca geçti , dışarıda Kenan ile ben kaldım.
"Sevgilim antrenman dışında ben seni ararım, hep iletişimde kalmış oluruz,benim tesislerden çıkmam pek mümkün olmaz gibi ama sen de beni yalnız bırakma burada olur mu bitanem"
"Saçmalama hep yanında yakınında olucam, güzel güzel çalış birtanem. Sana güvenim sonsuz biliyorsun"
dedim ve sarıldım. Kenan da karşılık verdi ve daha sonra onu arabaya doğru itekleyip konuştum.
"Hadi artık gitmelisin, bak seni bekliyorlar"
"Gidiyorum gidiyorum tamam" dedi ve araca doğru ilerledi. Daha sonra arkasına dönüp tekrar sarıldı. Kulağıma nefesi değdiğinde biraz huylanmıştım.
"Seni özleyeceğim sevgilim"
"Ben de seni özleyeceğim Kenan"
Alnıma bir öpücük kondurup araca bindi ben de arkasından el sallayarak kaldım.
Araç görüş alanımdan çıktığında bir taksi çevirip evimin yolunu tuttum.
✦✦✦
Taksiciye ödememi yaptıktan sonra hızla apartmana girdim ve asansöre binip bizim kata çıktım.
O kadar heyecanlıydım ki. Bu heyecanımın sadece Türkiye'ye gelmekle alakalı olmadığını biliyor gibiydim. Aileme Kenan'ı açıklayacaktım ancak tepkilerini düşünüp durmak beni geriyordu.
Zile basıp beklediğimde kapıyı erkek kardeşim Efe açtı. Beni gördüğünde biraz şaşırsa da hemen sarılıp içeridekilere bağırmaya başladı.
"Abla senin ne işin var burada, anne baba ablam gelmiş"
"Efe ablacım dur bi tûm apartmanı başımıza toplayacksın ablacım hem sen sevinmedin mi , kötü mü yapmışım bakalım"
"Hayır harika yaptın , hadi gel içeri " diyip sarılmayı bıraktığında annem ve babamda çoktan kapıya gelmişlerdi bile.
Babam gülümseyerek bana doğru gelip sarıldığında annemse endişeli gözlerle bana bakıyordu.
Babam konuşmaya başladığında odağımı annemden çekip babama yöneltmiştim.
"Hadi dışarıda kaldın kızım içeri gel bak biz de tam kahvaltı yapıyorduk, kaynanan seviyormuş" dedi ve kolumdan çekerek içeri götürdü.
Bu deyişin bu kadar anlamlı geleceğini beklemezdim. Salak bir sırıtışla babamı takip ettim.
Masaya oturduğumuzda annem bana da bir tabak koydu ve karşıma oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Venüs Retrosu | Kenan Yıldız
Fiksi PenggemarVenüs Retrosu bu sefer kimlere aşk ile geliyor