17 - bir fotoğrafın rüyası

481 103 297
                                    

Hatalarım varsa affola. İyi okumalar~

————

Twenty One Pilots - Paladin Strait
James Arthur - Car's Outside

Sonunda okul haftası bitip cumartesiye uyandığımda dün Chanyeol ile yaşadıklarımı düşünmekten rüyamda Chanyeol'ü pek hoş şeyler yapmazken görmüş olmanın tuhaflığı ile uyanmıştım.

Yataktan bari rüyamda rahat bıraksa, diye düşünerek doğrulduğumda Chanyeol'ün hâlâ uyuduğunu görmüştüm. Dün antrenman yapmış olmasına rağmen odaya geldikten birkaç saat sonra spor salonuna gitmişti ve epey, epey geç gelmişti. Bu da bana Bucheon'dayken spor salonu hakkında söylediklerini düşündürmüyor değildi.

Spor salonuna gittiğinde düşüncelerini toplayabildiğini söylemişti, normalde antrenmanı olduğu günlerde artı olarak spor salonuna gitmezdi ama dün gitmiş olması beni çok geriyordu. Acaba gerçekten de ona düzgün bir cevap veremiyor oluşumdan dolayı mı düşünüyordu, bilmiyordum ama hislerini anlamak çok zordu. Bana her zaman netmiş gibi davransa da sürekli gülümseyip ilgimi farklı yerlere çekerek beni defalarca gerçek hislerini anlamaktan uzaklaştırmıştı. Bir türlü anlamıyordum, gerçekten bu duruma çok üzülüyor muydu yoksa ben mi kafada kuruyordum?

Derin bir nefes vererek yorganı iki bacağının arasına almış Chanyeol'ü süzdüm. Sürekli giydiği siyah şortu ve üstüne bir şey giymediği için açıkta kalan sırtına bakarken onunla ilgili gördüğüm rüyayı hatırlayarak başımı iki yana sallayıp unutmaya çalıştım. Karmaşık sarı saçlarının sevimliliğine dayanamıyordum. Ondan farklı bir yatakta uyumak bile bana acı veriyordu. Üzerimdeki yorganı itip bacaklarımı yataktan sallandırdım. Kesinlikle sigara içmeliydim.

Yataktan kalkıp sessiz sessiz yürüyerek komidinden sigaramı aldım ve hep açtığım camın önüne oturup dışarıdan gelen soğukla götüm de donarak sigaramı dudağımın arasına koydum. Kendimi toplamalıydım, fikirlerim ve dağınıklığım beni sürekli sürüncemede hissettiriyordu. Chanyeol'e zarar verip vermediğimi düşünmekten kafayı yiyecektim. Bir yandan da, sürekli annemi düşünüyordum.

Sigaramı çok ihtiyaç duyarak içime çektikten sonra kafamı sikmek isteyerek başımı eğdim ve alnımı dizime yasladım. Sanki bir anda her şeyi kaybedecekmiş gibi hissetmekten kurtulamıyordum. Annem de beni hiç aramayacak ve Chanyeol ile olan biteni yüzüme bulaştırıp kendimi korkunç bir durumun ortasında bulacağım diye korkuyordum. Tam da benim yapabileceğim bir şeydi ve bu olup da yapayalnız kalırsam, kendimi tekrar başlangıç noktasında bulursam ne yapacağımı bilmiyordum. Chanyeol'e hislerimi söylemekten de çok çekiniyordum, benimle aynı şeyleri hissediyor muydu anlamamak için aptal mı olmak lazımdı bilmiyorum ama yine de güvenemiyordum. Eğer bir şekilde hislerimiz karşılık bulursa, sonunun olmasını istemiyordum. İnsanlara bunu nasıl açıklayacağımı bilmiyordum. Chanyeol'ün üzerindeki tüm gözleri reddedip beni kabul edeceğini bilmiyordum.

Yüksek bir ihtimalle Chanyeol bu sorularımın hepsine cevap vermişti, ona hislerimi açsam ve cevapları istesem de bana teker teker anlatırdı, biliyordum. Ama kendimi bu konuda tereddüt etmekten ileri götüremiyordum. Cesaretim çok kırıktı, hayatımda ilk defa birini bu kadar seviyordum ve karşılık görüyor olması beni çok fena bocalatıyordu.

Sigara yanmaya devam ederken elimde sigara, tırnaklarımı kemirmeye başlamıştım ve gözlerim de camın kenarına dalmıştı. O kadar çok düşünüyordum ki, kafayı yiyecektim. Ama Chanyeol hiç de öyle düşünüyor gibi durmuyordu, bir anda bir şey yapıyor ya da söylüyor ve onun bunlarını düşündüğünü o zaman anlıyordum. Bakıldığında, o da hiç hislerini paylaşan biri değildi. Bana açıkça söylediği şeyler olsa da, hiçbir zaman açıkça beni sevdiğini, hatta benden hoşlandığını söylememişti. Sanırım bunu benim yapmamı bekliyordu, bunu defalarca bana ima etmişti. Böyle devam edemeyeceğimizi söylemişti. Bana benden hoşlandığını söylemiyor olma sebebi ise basitçe benim ona ne cevap vereceğimi gerçekten çıkaramıyor olması olabilirdi. Bana demişti, güvenimi sağlayacak ve benden açık bir cevap alacaktı. Şimdilik beni sürekli yokluyor olmasının sebebi bu olmalıydı. Güvenimi kazanıp kazanmadığını anlamaya çalışıyordu fakat her defasında tamamen ona güvenmediğimi fark ederek gücenip tekrar geri çekiliyor ve baştan denemeye koyuluyordu.

I Bet On Losing Dogs // ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin