38. Bölüm ❲Kelimeler❳ ❲M❳

394 61 127
                                    

hyunchan🖤🩶🤍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hyunchan🖤🩶🤍

!!OKUMADAN ONCE!! aralarinda gecen konusmalardan IKISI DE zevk aliyor. ortada hakaret ya da asagilama gibi bir durum yok. cunku  s*kilmek asagilayici bir durum degil, seksist kufur kafasindan cikalim. simdi okuyabilirsiniz!!

Transtan çıkmış gibi görünse de hala baygın baygın bakıyordu. Chan'a doğru iyice yaklaşıp elini kahverengi saçlının karın kaslarında gezdirdi. Elleri yavaş yavaş aşağıya kayarken konuştu.

"Peki ya dur demezsem?"

︵‿︵‿︵‿︵‿︵‿︵‿︵‿︵‿︵‿︵‿︵‿

Chan aldığı cevapla bir saniye bile kaybetmeden siyah saçlıyı ensesinden tutup dudaklarını birleştirdi. Bir elini de Hyunjin'in beline koyup aralarındaki mesafeyi iyice kapattı.

Hyunjin ne kadar özlemini çıkarmak istercesine acelesizce Chan da o kadar telaşlı ve aceleciydi. Oğlanı tüm hırçınlığıyla öpüyor ve ellerini bedeninin her yerinde gezdiriyordu.

Soluklanmak için geriye çekildiklerinde Hyunjin kollarını Chan'ın boynuna doladı. "Cevabımı alamadım." dedi nefes nefese.

"Konuşmayı değil göstermeyi tercih ediyorum." diyip tekrar birleştirdi dudaklarını kahverengi saçlı.

Islak sesler Hyunjin'in kulağına dolarken o, Chan'ın alt dudağını talan edişinin tadını çıkarıyordu. Ağzını açmadığı için Chan daha sert öpüyor ama Hyunjin inatla istediğini vermiyordu. Chan'ın her seferinde ona ağzını açtırmak için başka bir şey denemesi hoşuna gidiyordu.

Kahverengi saçlı başını biraz daha yana eğip ikisinin de nefes alışını kolaylaştırdı. Hyunjin'i kendine daha çok bastırıp üstüne doğru yürümeye başladı.

Genç oğlanın sırtı duşakabinin camına değince dudaklarını yavaşça ayırdı. Nefes nefese olanın ensesindeki elini dudaklarında gezdirdi. "Ağzını aç."

Hyunjin o an aklı başında olamayacak kadar teslim olmuştu. Karşısındaki adamın çatık kaşlarına kızarmış yüzüne baktı ve istediğini verdi.

Chan memnun olmuş bir ifadeyle baş parmağını Hyunjin'in ağzına itti. "Daha fazla aç."

Bu istediğini de alınca elini Hyunjin'in yüzüne kaydırıp dilini siyah saçlının ağzının içine itti. Dilinin sıcaklığı yüzünden irkilen siyah saçlı Chan'ı daha çok kendine bastırdı.

Chan, ağzının içindeki her noktaya dokunuyor Hyunjin'in kendinden geçmesine sebep oluyordu. Hyunjin belindeki elin daha aşağılara kaydığını hissetti. Zihni hangisine odaklanacağını şaşırmış durumdaydı.

Chan kollarındakinin ayaklarını yerden kesip kucağına aldı. Bacakların beline dolanması da uzun sürmemişti. Öpüşmelerini bölmeden siyah saçlıyı yatağa doğru getirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Redolent | HyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin