b. 1

1.5K 121 201
                                    

roses and champagne manganın adı siz sormadan ben demiş olayım✌

Yüzleşme

Akın (Çolak) 22 yaşında dışarda olmaktansa içeri girmeyi seçmişti.

En iyi bildiği işi yaparak yakalanmasını sağlamıştı. Kendi kendini ihbar etmişti.

Şucu siber hırsızlıktı ve bu yüzden tam 10 yıl hapiscezasına çarptırıldığında o adamın yanında olmaktansa içerde olmayı yey sayarım demişti.

Taki adliye çıkışında kapısında Jandarma beklerken odaya giren pisliği görünceye kadar. O Jilet herkesin korkulu rüyası Akının sözde himaye edeni.

Jilet: Bebeğimmm seni uğurlamıycağımı mı düşündün çok yazık.

Ne diyeceksen de ve defol git!

Jilet: Ohhh haşin erkek, en sevdiğim. Dur o sensin hahahahaha. Şimdi senin için minicik bir süprizim var hediye gibi düşün.

Akın ilk defa korktu onun gözlerinde gördüğü karanlıktan! O karanlıktan korktu. Yutkunurken boğazı acıdı.

Jilet: Ada kule'ye yolluyorum seni. Kıymetimi bil üç ev parası feda ettim senin için. Adam olman için küçük bir bedel bebeğim.

Akın orayı duymuştu. Orası mübbetliklerin yeriydi... Oraya hafif suçlular gitmezdi. Orada tecavüzcüler, en azılı suç örgütlerinin liderleri kalırdı.

Daha da kötüsü gece ve gündüz hüküm ondaydı Cezar! Hakkında çok fazla söylenti olan Mafya liderlerinin başı. Babası Gürcistan'ın en önde gelen mafya lideriyken çekilip yerini acımasız oğluna bıraktığı söylenirdi. Cezar tüm suç örgütlerini yöneten tek kişiydi.

İçerde ama aslında değildi hepsi rivayetten öteye gidemeyen söylentilerdi. Çünkü o hapishaneden giripte çıka bilen olmamıştı.

Önünde şaklayan parmaklarla irkildi Akın.

Jilet: Aslında tam şuanda sana bir şans tanımam gereken yerdeyiz. Filmlerde öyle oluyor ya hani.

Yine o iğrenç kulak tırmalayıcı kahkaha.

Jilet: Ama yok tanımıycam!

Bir anlığına yalvarmayı düşündü Akın. Tek saniyeden ibaret kısa bir an.

Yapamadı..... Ölüm ondan iyiydi.

Jilet: O şerefsizlerin içine gidiceksin tatlı bebeğim. Ve onlara bana vermen gereken ilkini zorla! Ağlaya ağlaya verirken aklında sadece ben olucam.

Akın duyduklarının şokunda öylece dona kaldı.

Jilet ellerini çenesine atmış nefesini yüzüne veriyor son kez Akın'ı doya doya kokluyordu o sırada.

Bu... Bu nasıl sevmek Jilet! Sapkınlık canilik bu!

Jilet: Şşşşşttt babacığa ne oldu bebeğim çok ayıp! Sonra ilk hafta seni almaya gelicek babacık. Koşarak kollarıma atlıycaksın ve biz bir daha hiç ayrılmıycaz.

Akın titriyordu korku, bitmişlik yorgunluk, buğran.

Evet yorgundu Akın çok fazla. 22 yaşında yaşlanmış bir genç adamdı.

Jilet: Korkma bebeğim babacık sana dokunanların hepsinin çükünü kopartıcak sonrasında! Kimse benim olana dokunup yaşayamaz çünkü hahaha....

Jilet kahkalar atarak çıktı odadan, çıkmadan iğrenç dudakları Akının yanaklarına değdi.

Tinsinti ile sildi yüzünü Akın, olanları düşündü hangisi hatasını yapmasaydı burada olmazdı?
.........

Geçmiş

Kimsesizler yurdundan 15 yaşında kaçmış günlerce sokaklarda yatmıştı. En son o harabede onu bir temiz dövüp yara bere içinde onun önüne atmışlardı.

İlk göz göze geldiklerinde karşısında kalıplı kaslı yakışıklı bir adam beklemiyordu Akın.

Ama Jilet hiç çete lideri gibi çirkin, kel ve göbekli değildi. Akın bu fikire gülümsedi patlayan dudağını bir anlığına unutarak.

Jilet: Komik mi çocuk?

Söylesem sende gülersin babalık.

Jiletin ilk bakışta radarına girmişti genç çocuk. Tek kaşını kaldırdı önce, sigarasını zippo çakmağı ile tek vuruşta yakarken ilgili ile sordu.

Jilet: Söyle bebeğim gülelim.

Senin göbekli, kel yaşlı sapsarı dişli olman gerekiyordu babalık karizmatik değil!

Jilet öyle içten bir kahkaha atmıştıki yanındaki adamları belkide onu ilk defa gülerken görüyorlardı.

Jilet: Saffet! Bebeğimin için yiyecek bişiler getir birde ilk yardım kiti!

Saffet: Derhal abi de ne getiriyim ne yer bu?

Jilet: Köpek mi lan bu diyorsun! Adana dürüm kap getir işte.

Saffet korku ile yerinde sıçrasada Jiletin beklemeyi sevmediğini bildiğinden koşarak ayrıdı mekandan.

Jilet: Gel bakalım bebeğim. Yüzünü gözünü benzetmiş bizim itler.

Yalnız ben kimsenin altına yatmam babalık! Öyle bebeğim filan hoş olmuyor.

Jiletin yüzü anında ciddileşmişti. Kimse hele ki ilk defa merhamet gösterdiği biri ona atar yapıyordu. Tuhaf olansa o kişinin hala nefes alıyor oluşuydu.

Jilet: Sen Babalık dedin, bende seni yanıma aldım ufaklık konu tartışmaya kapalı. Sübyancı değiliz akıllı ol! Yüz verdik diye astar söktürtme yüzünden!

Akın adamı süzdü farklıydı ama şimdilik güvenmekten başka çaresi de yoktu.

O gün işte o gün kaçıp gitseydim bugün burda olmazdım diye düşündüğünde Jandarma kapıyı açıp

-----hadi dedi.

Yepyeni hayatının ilk gününe adım atıyordu Akın Çolak 22 yaşındaydı...

Bölüm Sonu....

Selamlar 👋

Keyifler nasıl?

Yepyeni bir kurgu ile merhaba👋

Çok tarzım olmayan bir konuyu, yine çok tarzım dışında biraz da kendi tarzımla harmanlayarak yazmak istedim.

Bu kez mpreg değil.
Kendi içinde ütopik bir hikaye o yüzden paralel evren sayılır 🤭

Bir iki bölüm Akının geçmişi üstünden ilerlemeyi düşünüyorum.

Hapishane başlı başına büyük hikayeler barındırıyor.

Umarım sever ve her zamanki gibi desteklersiniz ✌

Yeni bölümde görüşmek üzere✌

Tutsak bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin