b. 14❤️‍🔥

628 107 81
                                    

Uyarı! Bu bölümde +18 smut sahneleri olucaktır. Taciz tecavüz söz konusu olamaz! Yinede rahatsız olucaklar bölümü atlasın 💋

Tutku

Akın yemekte oldukça sessizdi. Cezar başlarda utanmasına yorsada sonrasında Akının yüzündeki gerginlikte meselenin utanmadan daha öte olduğunu anlamıştı.

Çatalı masaya fark edilir bir şekilde bıraktığında Akının dikkatini çekmeyi de başarmıştı.

Seni dinliyorum ufaklık.

Neyi dinliyceğin hakkında bir ön bilgilendirme alabilirsem, seve seve yardımcı olurum.

Cezar sinir barındıran bir gülüş bıraktı odaya.

Pişmanlık... Gözlerinden okunuyor hah pişmansın beni kabul ettiğin, öptüğün için pişmansın!

Akın duydukları ile kısa bir şaşkınlık yaşasa da çabuk toparlanmıştı.

Koskoca Cezar! Ego zehirlenmesi mi bu? Güven problemleri için ilişkimizdeki ilk saatin dolmasını mı bekleseydin?

Cezar sandalyesinden öyle sert kalkmıştı ki, sandalye yeri boyladı. Balkona doğru yürüyen adamın arkasından şimdi gerçek bir pişmanlıkla bakıyordu genç çocuk.

Balkon demirlerinde yaslanıp sigara yakan adam, beline dolanan kollar ve sırtındaki sıcak nefesle biraz olsun rahatlamıştı.

Özür dilerim, güven ve ani öfke problemi olan benim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Özür dilerim, güven ve ani öfke problemi olan benim.

Cezarın aldığı derin nefesi dışarıya soğuk bir buhar olarak çıkmıştı. Akının parmak ucuçlarına yumuşak bir öpücük bırakıp,

Hava soğuk küçüğüm, içeri geçte üşüme.

Karşılığını kedi gibi kendine daha da sokulma olarak almıştı Akın'dan. Çaresiz elindeki sigarayı söndürüp birlikte içeri girdiler.

Koltuğa oturduğunda da Akın göğsüne yerleşmekten vazgeçmemişti.

Pişmanlık vardı ama öptüğüm için, senin olmayı kabul ettiğim için değildi bu pişmanlık.

Gözlerini benden kaçırma ufaklık. Anlat bana, nedendi?

O rahat durmaz, hasta o. Seni işini herşeyi tehlikeye atmış olduğumu biliyorum, bunun içindi.

Cezar çenesini tutup güç uygulamadan kaldırmasını sağladığında, burnunun ucuna bir öpücük kondurdu.

Sana karşı hep açık, hep dürüst olucam küçüğüm. Bize bana zarar veremez. Onun tek zararı artık kendine.

Ama...

Şştt koca sözü dinle. Akınım ben zor bir adamım. Duvarlarım, kurallarım var. Vardı sana kadar yani. Sen içime sızdın güzelim. Ve benim ol istiyorum her zerrene hükmetmet, her zerremde hüküm sür istiyorum.

Tutsak bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin