Sahip olmak
Uzay yanından uzaklaştıktan kısa bir süre sonra ortalık hareketlenmişti. Bilginin doğruluğu teyit edilsede burda oluşu hala bir muammaydı.
Hala onun için dövüşmek isteyen guruplar vardı. Cezarın yakın koruması Ozan gözünü bir saniye bile olsun Ondan ayırmamıştı.
Sakinliği, kendinden emin duruşu dediğinde haklı olduğunun en büyük ispatıydı.
Cezar lüks odasındaki tekli koltuğunda uçsuz bucaksız deniz manzarasının tadını elindeki viski bardağı ile çıkartıyordu.
Veeeeee....
Ozan: Yüzde yüz doğruyu söylüyor. Kararın ne?
Karar hımmm kararımmmm kararım onlara bırakmak dostum. Çünküne düşkün olan uzak durur yada durmaz.
Ozan: Sen peki? Sen düşkün müsün çükününe?
Hahahaha benimkine benim istediğim şekil dışında dokuna bilicek kimse yok! Siker geçerim! değicekse ama.
Ozan: İletirim gözü sende.
Kimin değil ki adamım, kimin değil ahh !
Kısa süre sonra ozan merdivenlerin başında dikilmişti. 4 grup lideride Cezarın kararını bekliyordu.
Ozan: Kararrrrr....hımmm....karar sizin.
Ne ne demek bu anlamadık... Tüm sesler uğultu gibi çıkarken Ozan ve Akının gözleri birleşmişti. Akının yüzündeki yamuk gülümsemeye nedense şaşırmadı adam.
Ozan: Hee unutmadan Kral çüküne güvenen diye ekledi. Malum iş sonrası orada olmayacağının garantisi tam karşınızda duruyor!
Uzay: Siktir... Sen gerçekten Jiletin bebeğisin ha ! 🤣vay anasını sayın seyirciler. Kartlar yeniden karıltı bu gece Akın yeniden oyundasın.
Koz maça diyorum Uzay! Koz maça!
Batakta en yüksek puanı maça toplardı. Elinde en çok maça kartı bulunduran oyuncu oyunu yöneten ve kazanmaya en yakın olan oyuncuydu aynı zamanda. Bir kez kozu belirleyen kişi her daim kazanması en yüksek kişiydi artık.
O kişi Akındı!
.
.
.
Akın dışardan asla belli etmesede çok gergindi. Bu gece için yırtmış olabilirdi evet ama ya geri kalan geceler?Yatağını köşeye kapı girişini direk göre bileceği bir konumda yerleştirdi. Mutfaktan küçük bir meyve bıçağını çoktan yürütmüştü.
Şimdilik herşey planladığı gibi gidiyordu. 4 grupta masadaydı, asıl liderlerin ise sabit ilişkileri vardı burda. 5. Grup asla içeri düşmeyecek kadar zeki yönetiliyordu. En azından bu belalı yere düşmeyecek kadar.
Uzay: 5. Grubun dahi liderinin biricik kıymetli bebeği bu dört duvar arasında. Bundan bile başlı başına bir dizi olur.
Akın gülüşünü gizliyemedi. Çünkü Uzay haklıydı 5. Grup ilk elamanını yollamıştı içeri ve o kişi velihattı.
Uzay: Asıl soru ne biliyormusun? Burda olmanın sebebinden bile önemli bu sorunun cevabı.
Lütfen çekinme ve sor.
Uzay: Babacığını sana dokunmalarına izin vericek kadar kızdırıcak ne yaptığın? İşte hiç birinin göremediği kısım bu.
Akın başı ile yukarıyı işaret etti. Ozan ve Cezar gözlerini dikmiş ona bakıyorlardı.
O biliyor ve bence onun bilmesi hepsiden önemli.
Uzay: Tam bir denklemsin ve henüz x e değer biçilemedi. Beni kocam bekler gece uzun kulağına pamuk öneririm. Burda geceler epey hareketli geçer.
Uzay göz kırparak merdivenlere yöneldiğinde geldiğinden beri ilk kez şaşırma sırası Akına geçmişti.
Uzay merdivenleri çıkıp direk olarak Ozan'ın dudaklarına yapışıp tutkulu bir öpüşme başlatmıştı.
Ozansa tüm hapishaneye onun kime ait olduğunu tekrar ve tekrar göstermek istercesine sömürüyordu genç çocuğun dudaklarını.
En son poposuna bir şaplak attıp içeri geçmesini sağlarken Ozan Akına küçük bir baş selamı vermeyi unutmadı.
Cezarınsa Akında geldiğinden beri gördüğü bu ifadesizliğin içindeki şaşkın bakışı, anlıkta olsa görmek hoşuna gitmişti.
Akın yanında dikilen adama ve elindeki bir tepsi içindeki viski bardağına baktı. Yanında dikilen adamın uzattığı içkiye ve Cezara terkrar baktığında adam konuştu.
Adam: Hoşgeldin ikramı Kraldan!
Akın bardağı tereddüt dahi etmeden alıp havaya kaldırdıktan sonra tekte yuvarladı. Bardağı tepsiye geri bıraktıktan sonra başı ile Cezarı selamladı.
Cezarsa yeniden belli belirsiz tebessüm etti. Akın adam uzaklaştıktan sonra sakin ama emin adımlarla tuvalete gidip midesindeki tüm sıvıdan kurtuldu.
Bu akıl hastanesinde istiyceği son şey bile değildi sarhoş olmak.
Koğuşta zaten üç kişi olduklarını biliyordu ancak son kişiyide eşyalarını toplayıp mekanı terk ederken gördü.
Kapıya yaslanmış üst bedeni tamamen açıkta kalan tutumunu belinden bağlamış kaslı ve dövmeli adam pis pis sırıtarak konuştu.
Şehmuz: hoşgeldin 5. Grubun ilk üyesi çok eğlenicez gibi duruyor ne dersin bu gece başlamak ister misin eğlenmeye?
3. Gruptan Olduğunu tahmin ediyorum.
Şehmuz: Zeki bebek en sevdiğim.
Jiletin en sevmediği en aşağı gördüğü guruptunuz siz ordan aklımda kalmış şu garip gömlek gibi dövmelerinizle onu iğrendirdiğinizi söylerdi de babacık ordan biliyorum.
Şehmuz duydukları ile öfke ile bir adım ileri atmıştıki son cümle ile olduğu yere çakılıp kaldı.
Bana dokunmanı bahane etmesine bile gerek yok aslında. Tüm bölgeni ortadan kaldırır Jilet! Emin ol sen listesinde bile değilsin istersen tecrübe ile öğren, istersen akıl yolu ile.
Şehmuz: Sen... Hahahaha tam da onun oğlusun! Zehirli dilinin aynı.
Bunu diyeceğime ben bile şaşkınım ama hahahaha......teşekkürler! Dilimle gurur duyuyorum ve babacıklada nede olsa hepsi onun sayesinde.
Sessizce içinden devam etti konuşmaya. Bana verdiğin yegane iyi şeyin dilimi zehirli şekilde kullana bilme becerisi olması ne kadar ironik.
Şehmuz: Ne dersin Jiletti kayınpederim yapabilir miyim?
Soruna gelirsek eğer, evlatlıktan red eder filan sanıyorsan yanılıyorsun. Beni Seni tercih ettiğim an, elleri ile öldürür ama hemen öncesinde soyunun kurulduğundan emin olur.
Şehmuz öfke ile çıkmıştı koğuştan. Cezar hala seyrediyordu. Ozan'a dönüp,
Jilete haber gönder bebek 1= jilet 0
Bölüm Sonu....
Nasıl gidiyor gençler?
Yeni bölümde görüşmek üzere👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak bxb
Teen FictionHikayemiz azılı ve tehlikeli suçluların kapatıldığı bir ada hapishanesinde geçiyor. Aslında orada bulunmaması gerekirken bir şekilde yolu oraya düşürülmüş sevimli karakterimiz Akının mafya lideri Cezar ile olan aşkını konu almaktadır. Önden uyarı...