b. 23

477 101 59
                                    


Düşmandan Kurtuluş Planı

Akın üst üste yaşadığı buğranlar sonrası biraz kabuğuna çekilmişti. Cezar bunun farkında olduğundan ona yeni bir görev vermişti.

Şehmuz.

Akın'ın görevi; onun ve örgütünün hareket şemasını ve daha da önemlisi hala yaşamasının sebebi olan teslimat trafiğini çözmekti.

Akın sistemi ve izlenilen ring hattını çözmüştü ama eksik, oturmayan bişiler vardı. Ona lazım olan bilgi bu bilgisayarlarda değildi.

Oflayarak odadan çıktı. Balkonda viski içip çalışan mafya lideri eşinin yanına kendini çuval misali bıraktı.

Birileri fena halde çıkmaz sokağa girmiş.

Aşkımmmm...

Cezarın çenesi kasıldı. Günlerdir ismini duymaktan yorulmuş sonunda yasak getirmişti.

Akın yeter, bilerek mi sürekli hatırlatıyorsun?

Hayır, ismi lazım değil lazım lazım. Olmuyor lütfen gelsin.

Anma dört harfliyi sinirlerim tepeme çıkıyor.

Tufan: Abi tövbe bismillah üç harfli değil mi onlar?

Akın dudağını ısırıyordu gülmemek için. Dayısı çok net bir adamdı. Ve bu onun çok komik tepkiler vermesine neden oluyordu.

Yok bu alt kattaki malum kişi!

Tufan: Alt katta da siz oturuyorsunuz ya abi.
Şuan dubleks katun balkonunda olduklatı için kızamıyordu da adama. Sakın kalmaya çalışarak izah etti.

Yok Tufan o işte sağ kolum var ya.

Tufan: Abim kolunda çok şükür yerinde.

Akın daha fazla tutamadı kendini bastı kahkahayı. Alt katta ki balkondan Uzayın kahkahası eşlik etti ona.

Akın eğilip arkadaşına laf atarken, Cezar Tufan'a o kişinin Ozan olduğunu anlatmaya çalışıyordu hala.

Komşu beyin evde mi?

Uzay: Dört harfli olansa evde kardeş. Ayyaşa bağladı içip içip kederleniyor.

Sorma kardeşim benim ki de aynı viskiyi sek içiyor. Halimiz per perişan.

Akın burdayım ve seni duya biliyorum güzelim.

İyi duy zaten. Ozan bana lazım yeter, cezasını işimi görerek devam ede bilir. Yüz verme gene al öp başında gezdir demedik.

Uzay: Pardon da niye öpüyor senin ki benimkini?

Onca laf ettim buna mı takıldın?

Uzay: Sende haklısın, kahve içelim mi?

Ayyyy gel gel içelim.

Söyle o dört harfli de gelsin, affetmedim işine yarasın güzelimin yeter!

Uzayy söyle oda gelsin kocam özlemiş.

Lan ben öyle mi dedim. Bu mahalle kadınlarının balkon sohbeti de nerden çıktı.

Özümüzde var kocişkom.

Kolundan tutup kucağına çekti birden çocuğu. Akında ne var diye bakıyordu ona.

İyimiyiz, yani bizim aramız iyi mi sevgilim?

Tutsak bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin