İlk gece sonrasıGece derin olmasa da rahat bir uyku çekmişti Akın. 3. Grubu düşmanı yapmayı başarmıştı sanki az derdi varmış gibi.
3. Grup, içerde liderinin olduğu diğerleri ile anlaşamayan belkide tek gruptu. Uyuşturucu ticaretinin bel kemiğini bu grup oluştururdu.
Jilet onlar için kanserli hücre derdi. Neşter atarsan dahada yayılırlar kontrol altında tutulmalı, büyümesi engellenmeli.
Yıllarca beni oğlu sayıp bir dediğimi iki etmeyen adamla, kaçmayı başarmadan önceki son bir yılımı kabusa çevirende oydu. Son yıl level atlayıp, Beni rutubetli bodrumlarda aç sefil bırakarak terbiye etmeye çalışanda aynı adamdı ne ironik.
Uslu rolü yaptığım zamanlarda işleri hakkında detaylı bilgilere sahip oldum. Benimle evcilik oynuyordu ona iyi bir eş olmamı istiyordu.
Dışarda biricik oğlu, evinde eşi hayalleri buydu. Nasıl göremedim yıllarca! Kendimi çok şuçladım onu azdırıcak kötü bir hareket yapmış olmalıydım.
Ben babasını kendisine arzu duymasına sebep olucak aşağılık bir insandım. Yıllarca kendimi suçlayıp durdum.
Ama yapmamıştım, aksine ben beni kurtaran adama layık olabilmek için eşşek gibi çalıştım. En kötüsü neydi biliyormusun? İçimde bir yerde lanet olsun ki o hala benim babam.
Uzay: Heyyy iyimisin sana sesleniyorum duymadın. Kahvaltıya geç kalan aç kalır.
Sen sevgilinle yemiyor musun?
Uzay: Hımmm meraklısın, en sevdiğim. Sıkılıyorum sosyalleşmem şart.
Çok sosyal bir ortam gerçekten. 5 çayını tecavüzcülerle mi içelim, yoksa keşlerle mi? Çok kararsızım.
Uzay ve Akının şen kahkaları çoğu kişinin ilgisini çekmişti. Ozan dişlerini sıkarak sevdiği çocuğa bakıyordu.
Sakin ol ne kadar sıkarsan o kadar kaçar.
Ozan: İlişki gurmesi mi oldun paşam! Benim olana bakıyorlar!
Kendin söyledin işte senin.
Uzay: Gecen nasıl geçti tatlım?
Tatlım mı? Uzayyyy.
Uzay: Ben şimdi burdaki en güçlü ikinci adamın altına yatıyorum ya " "(Tırnak içinde) Söylüyorum. Onların gözünde arzulana bilir olmamın tek açıklaması femboy olmam.
Öyle düşünmüyorum ben. Bana göre Aşkın cinsiyeti yok, o kalbin işi.
Uzay: Etkilendim ve senden git gide daha çok hoşlanıyorum. Köşeye geçelim de sana minik bir bilgi akışında bulunayım.
İlerdeki iki kişinin onlara dik dik, pardon yalnızca Akına dik dik baktıkları masayı işaret ediyordu.
Oradan eminmiyiz? Çok kötü bakıyor bunlar bana.
Uzay: Selam gençler, korkmayın onun gözü Cezarda kocalarınız güvende yani.
Hilmi: Selam Hilmi ben, 2. Bölgenin sevgilisiyim.
İklim: Kıro kendini tanıt kendini. Emekli albay eşi gibi rütbe söylüyor. Selam İklim bende 4. Bölge hanımıyım, odumu Hilmi?
Akın ben dün gece itibari ile 5. Bölgenin açılışını yapmış bulunuyorum, velihatt olarak.
Hilmi masada dikleşmişti. Demek ki doğruydu dedikodular.
Hilmi: Kocalarımızda gözün yok eminsin.
Hahaha eminim, Jilet hiç birinin çükü yerinde tutmaz. O saatten sonra zaten sana kız kardeş olur kocan.
İklim: Ayyy ben buna bayıldım. Şimdi ayı Rıfat düşünsün.
Uzaya o kim be bakışı atmıştıki ismin sahibi geldi.
Rıfat: Gülüm ayı mayı yakışıyor mu? Sen varken ben bu kitipyozu napıyım? Bizim çocuklar şey edecekti.
Yavaş şey etsinler Ayı Rıfat abicim.
İklim: Başkasıda şey edemez onu yani rızası dışında tamam mı sevgilim. Biz arkadaş olduk onunla bitti gitti.
Rıfat: Tamam minnoşum bitti gitti. 5. Bölge velihattı hoş geldin.
Akın...Rıfat enişte, ismim yani hoşbuldum.
Rıfat: Akın akıllı bir çocuk gülüm. Ye yemeğinide gel özledim.
İklim hıhı dedi giden adamı geçiştiretek.
Hilmi: Tüm gece popalamadı bu sana? Bu neyin özlemi lan!
Dün gece haremde kutsal perşembe filanmıydı. Tüm gece elalemin sex ayinlerini dinledim. Kulaklarımın tüm masumiyeti öldü dün gece.
Hep birlikte kahkahalarla gülüyorlardı. Bu tayfa ile iyi anlaşıcaktı belli. Kahvaltı sonrası herkes koğuşlarına doğru giderken Şehmuz yolunu kesti Akının.
Kulağına eğilip onu çileden çıkartıcak o cümleleri kurmamış olmayı diliycekti.
Şehmuz: Jiletin bebeği... Cık cık cık. Gerçektende kucakta zıplatılmak istenilen bir velihat prens! Babacığın seni tatmin edemiyorsa,
Gözleri ile avuçladığı sert erkekliğini göstererek devam etti cümlesine.
Şehmuz: Sabahlara kadar zevkle doyururum açlığını güzelim, gel inat etme benim ol.
Akın geri çektiği başıyla birlikte öyle kahkaha atıyordu ki, başlarda güldüğünü sananlar sonlara doğru o piskopat gülüşten tırsmışlardı izleyenler.
Akın geriye doğru hafif ivme ile kafasını Şehmuzun burnuna gömdüğünde çıtırt diye bir ses geldi. Geriye doğru sendeleyen, ağzı burnu kan dolan adam haykırdı.
Şehmuz: Orospu çocuğu.... Gebertin iti!
Aynı anda üç kişi birden saldırmıştı Akın'a. Adamlar sağlamdı öyle iki yumrukla düşücek tipte değillerdi.
Akında sokaklardan gelen bir çocuktu. Gelen çam yarmasının boşluğuna sağlam bir kroşe geçirdi.
Adam bu hareketi beklemediği için soluksuz kaldı bir süre. Diğer ikisi hazırlıklıydı. Akın soldan gelen yumruğu görememişti bile.
Yinede dayana bildiği kadar dayandı, karşılık verdi.
Üç ayıya karşı çokta şansı yoktu. Kollarından tutularak bir güzel benzetildi. En son yerde kaburgalarına yediği tekmelerle bilinci kapandı.
Şehmuz baygın oğlanın kafasından tutup sürükleyerek kendi odasına götürmeye çalışırken beklenmeyen bişi oldu. Tüm dengeleri altüst eden bişi.
Şehmuz!
Cezarın uyarıcı sesi uzun yıllar sonra hapishane duvarlarında yanmılandı.
Ozan: Gardiyanı çağırıp revire götürüp tedavi ettirin.
Ozanın talimatı ile içeri gelen iki gardiyan Cezardan sözsüz bir onay aldılar.
Bu onay üzerine baygın Akın'ı kollarından tutup revire taşıdılar.
Saatler sonra üzgün ve öfkeli üçlü avludaydı.
İklim: O ölmez dimi?
Uzay: Sanmıyorum güçlü bir bünyesi var.
Hilmi: Orospu çocuğu... Tereddüt eden bacağımı sikeyim!
Bölüm Sonu....
Yeni bölümde görüşmek üzere 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak bxb
Teen FictionHikayemiz azılı ve tehlikeli suçluların kapatıldığı bir ada hapishanesinde geçiyor. Aslında orada bulunmaması gerekirken bir şekilde yolu oraya düşürülmüş sevimli karakterimiz Akının mafya lideri Cezar ile olan aşkını konu almaktadır. Önden uyarı...