İlgi VaktiCezar, Gece sürekli kabuslar görerek uyanan sevdiğine sarılıp sakinleştirip yeniden uyutmuştu.
Ertesi sabah çığlık atarak uyandığında Cezar ranzanın dibinde bitmişti.
Kötü, çok kötü bir kabustu farkındayım ama bitti sevgilim. Bak kollarımdasın ağla rahatlıycaksan ağla güzelim.
Bitmedi, bitmiyor! O nefes alıyor! Hiiiii Saffet abim! Cezar o öldüyse ve bana söyle miyorsan! Seni boğarım adam.
İşte benim küçük prensim. Ha şöyle kız öfkelen kocana. Birazdan görüntülü arıycam Tufanı.
Yataktan kalkıp bir o yana bir bu yana yürüyen oğlanın sevimli hallerine gülümsedi.
Ben giyiniyim dimi? Giyinmeme lazım, böyle çok paspal duruyorum. Saffet abim üzülür halimi görürse, iyi olduğumu bilmek ister.
Beline dolanan kollar, boynundaki ılık nefesle yürümeyi bıraktı mecburen.
Benimde senin iyi olduğunu bilmeye ihtiyacım var. En çok sana benim ihtiyacım var. Kırgınsın affetmedin biliyorum.
Sırnaşma bana cezalısın sen. Çek koca sikini kıçımdan!
Cezar kendisine tatlı sert çıkışan sevdiği ile çapkınca gülümsedi.
Yeri orasıysa demek üşümüş, özlemiş yuvasını. Ver cezamı razıyım güzelim benim, yeterki affet kocanı.
Hımmmm... Evimiz şey mi artık, temiz mi?
Temizlendi, mis gibi oldu senin gelmeni bekliyor.
İyi çıkalım mı evimize? Sevmedim burda olmayı.
Emrin olur sevgilim. Yunus buraya bak!
Yunus: Emret abi, geçmiş olsun yengem.
Teşekkürler Yunus abi.
Yengen eve çıkmak istiyor 5 dakika içinde merdivene kadar kimse olmıycak avluda! Söyle o iki deliye sonra görüseler ölmezler kocamı!
Yunus: Abi İklim neysede Hilmi izbandut gibi, tutturdu mu tutturuyor.
Aşkım bırak işte iki dakika görüşelim. Kahve çekti canım kahve yok mu?
Aç karnına izin yok kahveye. İyi yukarı kahvaltıya gelsin delileri bunun.
Yunus: Çok sağol abi.
Hilmiden korkuyor mu bunlar.
Küçüğüm Hilmiden Numan bile tırsıyor. O adam bir sana ponçik anlamadım gitti.
Cazibem karşısında Ahhh vurma be ayı acıdı!
Tekrar etde göreyim hadi ufaklık!
Akın dilini çıkartınca Cezar gülümsemişti. Bu çocuk ne derse, ne yaparsa yapsın kızamıyordu.
.
.
.
İklim: Ya işte böyle çok korktum Akın çok.Hilmi: Gebermiş o pislik.
Şehmuz mu?
Hilmi: Hııı... Öbür it kırılmadık kemik bırakmamış. En son şeyini kesip ağzına sokmuş, bu anında mefta.
İklim: Öğğğğ yok daha neler! Akın yapmışmıdır?
Yapmıştır kendisi sosyopatlıkda doktora yapıcak seviyelerde bir narsist.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak bxb
Teen FictionHikayemiz azılı ve tehlikeli suçluların kapatıldığı bir ada hapishanesinde geçiyor. Aslında orada bulunmaması gerekirken bir şekilde yolu oraya düşürülmüş sevimli karakterimiz Akının mafya lideri Cezar ile olan aşkını konu almaktadır. Önden uyarı...