b. 12

594 115 84
                                    


Jiletin Mesajı

Akın ve Cezar duygusal yakınlaşma sonrası tek kelime konuşmamış, kısa süre sonra da Akın koğuşuna dönmüştü.

Akını daldığı düşüncelerden Hilmi'nin sesi çıkartmıştı.

Hilmi: Ooo Akın ayakta öldün sandım.

Yakındır...

Hilmi: Ne? Neyse Şimdi beni dinlemen gerek kardeşim.

Kulağım sende, hayırdır?

Akın sevkiyatı duyduğunu anlamıştı ama konuşmadan dinlemeyi öğretmişti hayat çok erken yaşta.

Hilmi: Sevkiyat şarta bağlandı.

Ne demek şart, Cezar o şart kabul etmez!

Hilmi başını öne eğdi. Gözlerini kaçırıyordu şimdide. Akın kanatlarının an be an yandığını hissetti. Oysa ne kadar olmuştu ki kanat çırpalı!

Şart neydi Hilmi?

Hilmi: 5. Bölgenin en güçlü ikinci adamı ve ekibi geliyor. Senden...yani senin güvenliği onlar devraldı işte kardeş.

Tufanlar çekiliyor yani, eyvallah.

Hilmi sarılmak için yaklaştığında eline sert bir cisim tutuşturdu. Akın burukça gülümsedi.

Teşekkür ederim, herşey için.

Hilmi: Apır sapır konuşup benim sinirimi zıplatma lan! Cezarın planı vardır hiç merak etme.

Mutlaka vardır, hadi ortalık karışmadan sen git.

Hilmi: İyi sakla, bir sözün yeter Akın.

Biliyorum Hilmi, Uzay ve İklim sana emanet.

Hilmi: Veda eder gibi tövbe tövbe.

Tamam kızma lan, veda yok. Hadi kocişinin yanına.

Hilmi: Bu kez üste olup hırsımı alayımda görsün camış.

Akın içten bir gülüşle uğurladı arkadaşını. Tufan ve Yunus kapıda bekliyordu hala.

Tufan ben lavabodayım merak etme.

Tufan: Yengem merak edeceğim bir eylemin içinde olmazsın dimi?

Gel ara üzerimi Tufan! Bok çukurunda canıma kıyacak halim yok.

Oysaki yapmıştı, denemişti defalarca ama başaramamıştı.

Tufan: Estağfurullah yenge de, hakkat o manada dedim! Üzme beni!

Üzmem Tufan ne drama yaptın ya. Kimse gelmesin Tufan sevkiyat bitene, gelecek olan gelene kadar yalnız kalmak istiyorum.

Tufan itiraz edecek gibi oldu, Akının sert bakışları ile sustu. Akın hızla kendini lavaboya attı.

Yüzüne soğuk suyu bir kaç avuç dolusu çarptığında su damlaları aynanın üzerinde kayıp yeniden lavabonun içine akıyordu.

Tüm bunlar yeniden yaşanıyor olmazdı. Akın düşün düşün bu işten nasıl sağ... Sağ kurtulmak istiyordu. Canı hiç bu kadar yanmamıştı. Zekası ile hacleyemeyeği yer yoktu ama o kalbine yenik düşüyordu.

Sonra zihninde o sözler yankılandı.

Söz verdim, sen benimsin dedim! Ben benim olanı gerekirse ona rağmen korurum bebeğim. Kocana güven! Cezara güven!

Tutsak bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin