Uyarı! Bu bölümde +18 smut sahneleri olucaktır. Taciz tecavüz söz konusu olamaz! Yinede rahatsız olucaklar bölümü atlasın 💋
_______________________________________Döndüm
Cezar gideli 9 koca gün olmuş, bir kaç kısa mesaj dışında iletişimleri olmamıştı.
Başlarda ne kadar kabulllensede, artık Rüyalarında Cezarın geldiği, ona döndüğü dışında bir şey göremez olmuştu.
Akın özlemden melankolik bir ruh halindeydi. Artık sormayı bırakmıştı ne zaman dönücek demeyi. Sadece dua ediyordu ona dönebilsin diye.
Tufan: Akın hadi biraz daha Yemen lazım. Abi döndüğünde çok kızıcak sana bakamadım diye.
Tufan dönücek dimi?
Gözlerin dolmuş, sesi titremişti bunları derken. Oysa sormıycam diye kendi kendine yeminler etmişti, tutamamıştı dilini.
Cevap verme sakın, ben biliyorum söz verdi. Şimdi gidip uyuycam, rüyalarımda özlem gidericem.
Tufan tek kilime edemeden Akın odalarının yolunu tutmuştu. Yastığa sıktığı tek fıs Cezarın parfümü olmasa uyuyamazdı.
İyi geceler sevgilim. Lütfen çabuk gel.
Gecenin ilerleyen saatlerinde yatağın Cezara ait tarafı çökünce Akın tanıdık kokuyla irkildi. Rüya olduğunu biliyordu yinede mutlu oldu.
Hoşgeldin sevgilim.
Uyuyan prens mi olmuş benim güzel sevgilim?
Boynuna kondurulan öpücüklerle iç çekiş ve gözünden dökülen gözyaşlarına şaşkınlıkla bakıyordu adam.
Akınım aç bitanem gözlerini, bak kocan geldi. Canın...canın mı acıyor? Neyin var?
Açmam! Hıçk.... Açınca kokun kalıyor sadece sen gidiyorsun. Dönsen ya çok özledim seni.
Ağlayan güzel bebeğine baktı içi giderek. Boynunu yüzünü her yeri öptü uzun uzun.
Aç gözlerini küçük prensim, kralın döndü. Söz bir daha kaybolmıycak bir an bile ayrılmak yok bundan sonra.
Cezar gitmeeeee....
Akın zorlukla yutkunup açtı buğulu gözlerini. Elinin üstündeki elin sıcaklığı ensesinde ki nefes....
Döndün! Burdasın! Benimsin!
Boynuna dolanan kollarla uzanan çocuğu göğsünün üzerine çekip gözyaşlarının dinmesini bekledi adam.
Geldim bitanem, çok özledim seni kokunu her zerreni.
Başını kaldıran Akın akan sümüklerini içine çekti. Cezar'a Mahçup bir bebek bakıyordu tepeden.
Çok çirkinim, burnum hep aktı. Hemen duş alıp geliyim. Sen... Senide bırakmam. Sende gel yorgunsundur. Küvet onu doldururum.
Şşşt Akın'ın çok güzelsin. Her zaman her halin muhteşem. Birlikte küvet fikri harika. Ve lütfen endişe etme, rüya değilim gitmiycem.
Ruhumu görüyor oluşundan korkmam gerekirken, sana dahada aşık oluyorum.
Birlikte küveti doldurucakken,Cezar Akını çıplak görmenin etkisi ile onu Duşa yönlendirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak bxb
Teen FictionHikayemiz azılı ve tehlikeli suçluların kapatıldığı bir ada hapishanesinde geçiyor. Aslında orada bulunmaması gerekirken bir şekilde yolu oraya düşürülmüş sevimli karakterimiz Akının mafya lideri Cezar ile olan aşkını konu almaktadır. Önden uyarı...