b. 15

631 111 136
                                    


Cezar

Sabah serin deniz havası ile gözlerini araladığında, bir an nerede olduğunu idrak edememişti. Sonra dün geceki görüntüler aklına hücüm ettiğinde hızla doğruldu.

Kalçasına giren ağrı ile inlediğinde yatağın yan tarafı çökmüştü. Cezar ilgi ile bakıyordu sevdiği çocuğa.

Küçük prensim çok mu acıyor? Krem sürelim kahvaltını et sen, sonrada ilaç içersin.

Sızlıyor sadece merak etme. Sen yemiycekmisin benimle? Neden takım elbise giydin?

Akının istemsizce yüzü asılmıştı. Cezar oğlanın bu halinden çok keyif alıyordu. Yanağını sıkarak dudaklarını ördek ağzı gibi büzmesini sağlamış, ıslak öpücükler kondurmuştu dudaklarına.

Sen şimdiden kocana hesap mı soruyorsun ufaklık?

Hesap soramazmıyım, yasak mı? Madem kocamsın nereye?

Şımarık prensim benim. Moral bozmak yok söz ver. Jilet ortalığın Ağzına sıçmış dün gece. Gidip el atmam gerekiyor.

Gitmesen?

Akınım ben O masanın lideriyim lütfen bu ilk ve son konuşmamız olsun bu konu hakkında. Gitmem gerektiği için gidiyorum. Yoksa İlk gecemizin sabahında seni asla yalnız bırakmazdım.

Tamam sevgilim uslu uslu oturup seni beklerim. Aşağıda bizim çocuklarla takılırım sen gelene kadar.

Akın yanağını seven parmaklarla yeniden mayışmış, kendini Cezarın avucuna bastırıyordu kedi misali.

Üzgünüm ama aşağısı henüz güvenli değil senin için. Bir süre söz dinleyip burdan ayrılmak yasak. Tufanlar yanında olucak.

Tehlikeli bişi için gidiyorsun. Bana geri dönüceksin, söz ver Cezar!

Hahahaha kocacığım diyordun, yeniden Cezar olduk.

Akın yatakta tatlı tatlı sinirleniyordu. Cezar ne ara tüm duvarlarını indirdiğini fark edememişti bile. Bu çocuğa karşı kaybetmeye mahkumdu.üstelik bu kaybediş için gönüllüydü.

Söz vermezsen göndermem!

Cezar dudaklarını birleştirip üst dudağını ağzının içinde ezerken, çıplak bedenini kucağına çekmişti. Akın içine giren soğuk parmakla ağzının içine inlemişti adamın.

Söz küçüğüm, krem işide tamam hadi üşütme! En önemlisi bu oda dışında asla uygunsuz gezme!

Akın uslu uslu başını sallamış kalkıp banyoda ılık bir duş alıp Cezarı yolcu etmek için balkona adımlamıştı.

Akın bana bişi olursa, olmazda olursa Ozan'a güven ve ne diyorsa yap sevgilim.

Ama söz verdim bana dönüceksin.

Dönücem tabi ama önlem almalıyız diyelim.
.
.
.
Akın Cezar gittikten sonra kahvaltısını yapmış, boş boş dolaşıyordu etrafta. İçindeki sıkıntının sebebi elbette Jiletti.

Tufanın boğaz temizleme sesi ile ona döndü bakışları.

Tufan: Yenge ziayarete gelmek isteyenler var iznin var mı?

Kim gelmiş ki?

Tufan: İklim, Hilmi ve Uzay yengeler.

Hilmi duyarsa işin çok zor Tufan. Sende ne yenge meraklısı çıktın. Gelsinler sıkıntı yok.

Tutsak bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin