b. 10❤️‍🔥

787 116 82
                                    

Uyarı! Bu bölümde +18 smut sahneleri olucaktır. Taciz tecavüz söz konusu olamaz! Yinede rahatsız olucaklar bölümü atlasın 💋

Ozanın Uzay'ı

Kahvaltı sonrası bu dörtlü için ilerde klasiğe dönüşücek olan Türk havesi eşliğinde dedikodu sanatı gelmişti.

Tufan: Öhöö... Yani şey Yenge.

Efendim.

Uzay: Efendim.

Hilmi: iklim tut çeneni bu kadar yenge buraya fazla.

İklim: Zaten ben onun niye yengesi oluyorum, hıh. Benim kendi yengeliğim bana yeter.

Tufan: Uzay yenge olan yani. Ozan abim acil gelsin dedi.

Uzay: Güpe gündüz Ozan beni niye çağırıyor ki?

İklim: Azmıştır hahahaha.

Bekletme işte belliki önemli konu.

Uzay: Tamam Tufan gidiyorum.

Tufan: Yenge almadan gelme dedi abi.

Uzay: Ada da hapis hayatı yaşıyorum. Nereye kaçıcam acaba? İyi gidelim abine!

Tufan Uzayla birlikte merdivenlere yöneldiğinde artık tek başınaydı. İlk kat Ozanın özel alanı aynı zamanda Cezarla tüm  Ada kuleye hitap ettikleri yerdi.

Camlı bölme önünde bekliyeceğini düşünüyordu ama yanıldı, kapı anında açılmıştı. Ozan Cezarınkine göre renkli sayılabilicek bir yaşam alanına sahipti. Salon denilen yerin bir bölümünü spor aletleri ile doldurmuştu.

Geniş bir koltuk ve ps bağlı dev televizyon. Yemek odası ve yatak odası ise bu sadelikten uzak tam Uzayın zevkine göre dizayn edilmişti.

Kapının tam önünde dikilip öfke nöbeti geçiren adamı seyrederken Ozan onun geldiğini sonunda fark etmişti.

Ozan: Gel!

Sesi okadar sert ve seksi çıkıyordu ki Uzay çamaşırına boşalabilirdi. Adım adım yaklaşıp tam önünde durduğunda Ozan boğazına sertçe sıkıp duvara sırtını resmen vurmuştu.

Uzay: ahhhh yavaş ol! Canımı yakıyorsun.

Ozan kendinden kısa ama, asla çelimsiz olmayan çocuğa kendini yasladığında Uzay inlemesini tutamamıştı.

Ozanın sert erkekliği aklını başından alıyordu genç adamın. Kulağına doğru konuşurken boğazındaki elini gevşetmemişti adam.

Ozan: Sana çok mu yüz verdim bebek? Ha bana sahinine karşı gelmeye cesaret eder oldun?

Her cümlesinden sonra sertliğini oğlanın sertliğine acımasızca sürtüyor, Uzayı delirtiyordu.

Uzay: Sen ımmmm... Beni korumasız bıraktın!

Ozan geri çekilip hafif elini gevşetti. Sorgulayıcı bakıyordu şimdi. Uzayın şimdi gözlerindeki kırgınlık dolu bakışlarını görmek adamı afallattı.

Uzay: O pislik Akına saldırdığında.... Neyse ne ikinci seferde yanında durdum onun. Sennnnn.....Cezar onu korudu! Beni neden korumadın? Neden vazgeçtin benden!

Çocuk sessizce çığlık atıyordu. Uzay'ı Yok sayılmak, görmezden gelinmek incitmişti.

Ozanın tutuşu tamamen gevşemiş Uzayı göğsüne yaslayıp boynunu öpücüklere boğmuştu.

Tutsak bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin