b. 24

509 110 170
                                    


Çete Toplandı

Cezar Akının artık herkesle vakit geçirmesi için avluya çıkışına izin vermişti.

Saffet sürekli görüşmek istediğini haberini aracılarla gönderiyordu. Akın sonunda pes etmişti.

Elinde tabletle koltukta çalışan sevgilisinin yanına kedi gibi sokulmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elinde tabletle koltukta çalışan sevgilisinin yanına kedi gibi sokulmuştu.

Söyle küçük prensim, ne istiyceksin de benim hayır dememden çekiniyorsun?

Ama bu çok fazla adam! İçimi mi görüp okuyorsun?

Hahahaha aşığım ondan oluyor. Demek ki sen o kadar aşık değilsin bana öyle mi anlamalıyım?

Çok aşığım sana ilk ve sonumsun. Konu tartışmaya kapalı kocam.

Cezar tabletini kapatıp kenara koyduktan sonra Akını göğsüne çekti. Sırtında dolaşan şefkatli dokunuşlarla dili çözüldü gencin.

Saffet abi haber yolluyor görüşmek için.

Sırtında gezinen eller durmuş, göğsüne yattığı beden kasılmıştı. Ama sabırla Akını dinledi.

Saffet... Hemde abi!

Gerilme sevgilim, ben bilmem beyim bilir dedim.

Görüşmede Tufan ve Yunusta sana eşlik edicek. Güzelim, o Jilet şerefsizi ile konuşturmaya çalışırsa, derhal ayrılcaksın ordan.

Görüşmek istediğim için kızdın mı? Salağım dimi ben?

Sen dahilik seviyesinde zeki bir genç adamsın. Sadece fazla temiz bir kalbin var.

Hala kızgın mısın bilmiyorum? İstemezsen eğer gitmem.

Kızgın değilim bitanem. Her kararında seni desteklerim bunu bil. Hem belkide bu görüşmeyi lehimize çevire biliriz.

Akın yattığı yerden doğrumuş, heyecanla Cezarı dinliyordu. Dinledikleri aklına yatan çocuk Tufanla haber yolladı Saffete.
.
.
.
Şimdi eski koğuşunda gözleri büyük değişimi seyrediyordu. Duvarda asılı geyik motifli halıya gözleri takılınca istemsiz güldü.

Barış: Saffet abinin işi işte. Madem mapusa düştük bu ne biçim lüks hani duvar halısı dedi.

Saffet: Bizim zamanımızda böyle yerler değildi hapishane.

Hey gidi hoca Saffet, eşkıya deniyordu size o vakitler peh.

Zaker ve Barışla birlikte bastılar kahkayayı. Saffet boğazını temizleyip konuya girdi.

Saffet: Özür dilerim ufaklık. Dünden bugüne durmadan yaptığım hatalar için özür dilerim.

Abi... Yani yok istersem de Saffet diyemiyorum ki sana. Bıçak yaran için özür dilerim. Ama diğer konularda bir özür silmiyor acılarımı.

Tutsak bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin