b. 19

563 107 41
                                    

Kapak fotoğrafındaki kardeşlerimiz Hilmi&Numan 👻 manga

under the green light

_______________________________________

Hadi Oynayalım

Gürcistan

ყველაფერი მზადაა?

q’velaperi mzadaa?( Her şey hazır mı?)

დახურვა (Yakın!)

dakhurva

Aynı anda Tiflis'te onlarca farklı yerde peş peşe küçük büyük patlamalar ve yangınlar başlanmıştı.

Ortalık savaş alanına dönmüşken Cezarın telefonu durmadan çalıyordu.

Papa...

Sergey: Sen sen delisin? Tıpkı annen gibi delinin tekisin! O basit biri senin zaafın olduğunu artık biliyorlar! Seni o bitirecek o!

Hahahahaha göremiycek olman ne kadar üzücü.

Sergey: Cezar konuşalım, anlaşa....

Sadece kaç papa, sadece kaç! Cezar ensende.

Dıt.. Dıt..dıt....

მე ის ცოცხალი მინდა(Onu canlı istiyorum!)
me is tsotskhali minda
.
.
.
İklim: Bu abi hep burda mı olucak?

Tufan abi mi? Hı evet.

İklim: Ürkütücü bakıyor ama.

Tufan: Rıfat bey familyasından yenge duya biliyorum farkındaysan!

İklim: Dedim size korkuyorum ben.

Tufan abi korkutma İklim yengeni.

Tufan: Sana zarar vermeyi mi düşünüyorda korkuyor? Öyleyse korkmalı Akın.

Birde bu vardı tabi. Akın'a yenge demiyordu, direk ismi ile sesleniyordu artık. Ve Akın bundan çok mutluydu.

Hilmi: Bizden ona zarar gelmez Tufan kardeş. İklime bakma kocasından uzaklaşınca hep böyle huysuz olur.

İklim : Dedi kocası için koca semti yakan adam.

Neyyyy! Hilmi çabuk anlatıyorsun çabuk.

Hilmi: Ağzında bakla ıslanmaz bunun. İyi anlatalım madem nasıl semti yaktık sevdamız için.

Hilmi&Numan

Numan Adana'da mahalleninin sayıp sevdiği bir kabadayının oğluydu. Hilmi ise Numanın babasının sağ kolunun oğlu.

Kardeş gibi büyümüşler denir ya. Onlarda başlarda kardeş gibi sayıyor, koruyup kolluyorlardı ölümüne bir birlerini.

İlk duygularını fark edende itarafın yolunu açanda Numan olmuştu. Hemde öyle bir yerde öyle bir zamanda olmuştu ki.

Babalarının cenazesinde, iki yoldaş mezarları elleri ile kazmış, elleri ile teslim etmişti kara toprağa.

Akşam mevlüt taziye derken Hilmi kaş göz yapmış Numan anında ayaklanmıştı.

İkili kendilerini bağ evinde demlenirken bulmuştu. Üzgünlerdi ama su testisi su yolunda kırılmıştı.

Hilmi: Anam birini bulmuş.

Numan elindeki rakıyı tekte dikti kafasına eee dedi. Sanki duydukları ciğerini dağlamamışcasına.

Tutsak bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin