Aşk 💏Cezar, içeri adım atar atmaz kollarında bayılan çocupu anında kucaklamıştı yatak odasına doğru adımlarken, alt avluda kaos hakimdi.
Ozan: Barış Abinizi revire götürüp tedavi ettirin.
Konu kapandı demekti bu. Barış ve Zaker Saffete üzülselerde Akına kızamıyorlardı.
Saffet: Abi deliricek, bende yokum Taş üstünde taş bırakmaz bu gece.
Barış: İlk defa içerde oluşuma sevindim abim yalan yok.
Zaker: Al bendende o kadar. Acele etme abi sakin.
Gardiyanla birlikte revirin yolunu tuttmuşlardı. Yukarda ise ter içindeki Akının yüzünü nemli bezle silerek rahatlatmaya çalışıyordu Cezar sevdiği adamın.
Cezar zihninde yankılan kelimelerle anlık duraksadı. Seviyordu bu oğlanı, onun için verdiği bunca tavizin başka izahı olamazdı.
Dudağının kenarı kıvrıldı. Elleri siyah kuzguni saçlarda usul usul gezindi.
Dinlen ufaklık, kocan yanında artık seni hiç bırakmıycak.
.
.
.
Akın saatler sonra korkunç bir baş ağrısı ile uyandı. İlk anda paniklesede yastıktan aldığı tanıdık koku ile Cezarın odasında, hatta yatağında olduğunu idrak etti.Dışardan çalışma odasından tanıdık tüylerini diken diken eden sesi duyduğunda ayakları onu istemesede oraya götürdü.
Duyduklarına inanmak istemiyordu. Kendi kendine yine telkinde bulundu.
Cezara güven! O söz verdi.
Jilet: Sen bu oyunu fazla ciddiye aldın sanki ha patron!
Seni Akın'ın benim için gerekliliği konusunda zaten ikna etmiştim, şimdi bu ani maço tavırları sana yakıştıramadım Jilet!
Jilet: Gereklilik hahaha.... Gereklilik diyor. O benim! Benim olanı yatağına mı alıyorsun ha! Bu mu gereklilik?
Çok komik bak bu söylediklerin. Sen onu buraya birilerinin altında inlemesi için yollamışken hemde!
Jilet: Sakın sakın konuşma hayır! Akın ders alıcak! Babacığının kollarına koşucak o benim bebeğim!
Jilet yine kendini kaybetmişti. Sağlıklı düşünemediği gibi konuşamıyordu da. Akın yanılmış olamazdı değil mi? İçindeki o kelebekler, ilk öpücüğü yalan olamazdı!
Kes sesini! Akın benim eşim artık duydun mu? Hür iradesi ile benimle olmayı seçti ve benim ondan vazgeçmek gibi bir niyetim asla yok! Ölüm bizi ayırıncaya kadar kapiş sevgili kayınpederim!
Son cümle, son kelime Jiletin delirmesi için yeterli olmuş ortalığı bir birine katarken Cezar görüşmeyi sonlandırmıştı.
Cezar...
Sesinin titremrsine istemesede engel alamamıştı. Cezar oturduğu sandalyeden hızla kalkıp oğlanın yanına geldi.
Küçüğüm ne kadardır ordasın? Bana bak gözlerimin içine bak Akınım.
Cezar sen beni öptün ama.
Küçük nazlı bir genç kız gibi çıkan tepkilerine sonra sinirlenicekti Akın. Şimdi duymaya emin olmaya ihtiyacı vardı.
Öptüm güzelim ve artık o tadı aldığım için bağımlısı oldum diye biliriz.
Onunla konuştukların peki, seninle ben neyiz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak bxb
Teen FictionHikayemiz azılı ve tehlikeli suçluların kapatıldığı bir ada hapishanesinde geçiyor. Aslında orada bulunmaması gerekirken bir şekilde yolu oraya düşürülmüş sevimli karakterimiz Akının mafya lideri Cezar ile olan aşkını konu almaktadır. Önden uyarı...