b. 18

485 103 89
                                    


İntikam

Akın, Cezarın yeniden hapishaneye dönmesini istemesi üzerine surat asıp itiraz etmekle meşguldü.

Sen çok yaramaz bişi oldun artık. Gitmem gerek ufaklık, kocanın alması gereken bir intikam var.

Ben de yanında olmak....

Akın! Seni uyardım kalbini kırmak bu hayatta isteyeceğim son şey bile değil!  Lafımın üzerine başka konuşma olamaz, olamaz dedim.

Korkuyorum! Ya bana dönemezsen? Ben sensiz nefes alamam artık benide anla.

Cezar duyduklarını hazmetmeye çalışıyordu. Akının halini, içindeki fırtınaları yeni fark ettiği için kendine kızdı.

Affet küçüğüm beni affet. Ama anlattım sana bitanem. Senin bizim güvende olmamız için kısa Süreliğine gitmem gerek.

Bu sabah neler olduğuna dair bir bilgilendirme konuşması yapmıştı adam.

Sabah

Böyle şapşik şapşik bakmaya devam edersen o suratını yerim.

Hep laf hep laf koçum.

Cezar tek kaşını kaldırmış, ciddi ciddi bakarken bir anda kahkaha patlatmıştı.

Koçum ha, koçum sen çok farklı bir çocuksun ve ben sana bayılıyorum.

Hımmm ve bana çok aşıksın.

Göz kıpan bu kez Akındı. Cezar derin bir iç çekti.

Oda var tabi. Bu işin sorumlusu babam.

Yekten uzatmadan konuya girdi adam.

Ne! Jilet değil miydi?

O itinde defterini dürücem çok yakında ama hayır ufaklık o değildi.

Bildiğim kadarı ile işleri sana devredip, Gürcistan da inzivaya çekilmemişmiydi?

Bilgili sevgilim, çekilmedi bir nevi darbe yaparak zorunda bıraktım onu.

O senin baban, bir baba neden oğlunu öldürmek ister?

Güç, iktidar, itibar yada hepsi. Jilet, Saffetin yokluğunda Şehmuzun oyununa gelmiş kısaca alı konulmuş.

Bu komikti....

Cezarın gayet ciddi ifadesi ile Akın günün kaçıncı şaşırmasını yaşadığını sayamamıştı.

Sen... Sen ciddisin.

Akın'a duyduklarını hazmetmesi için süre tanıdı Cezar, sonrada devam etti artçı depremlere.

Babam Şehmuza iki şey teklif etmiş. İlki jiletin yeri. İlki hiç umurunda olmazdı ama ikincisi!

İkincisi ne peki?

Seni küçük prens, benim en kıymetli hazinemi teklif etti o şerefsize.

O itte balıklama atladı tabi. O geceki isyanın sebebi, Saffetimin, Tayfun abilerle birlikte hareket etme nedeni daha anlaşılır oldu böylece.

Cezar dişlerini sıkarak bakıyordu Akın'a. Daha çok kızgın bir boğa kadar öfkeli.

Ne ne dedimde kudurdun Sibirya kurdum.

Aitlik eki! Benim dışımda kimse için kullanma kuduruyorum evet haklısın. Seni çok özledim prensim.

Delim, sevişemiyoruz fakat savaşa biliyoruz. Ne kadar ironik!

Tutsak bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin