b. 8

644 114 114
                                    


İlk Temas

Merdivenin korkuluğunu tutunarak halen acıyan kaburgasını diğer eli ile destekliyordu sanki faydası olucak gibi.

Merdivenin sonunda tükürüğü boğazına kaçıcaktı şaşkınlıktan, zorlukla yutkundu.

Hassssssiktir!

Akın gördüğü oda ile merdivenin başında kalakalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Akın gördüğü oda ile merdivenin başında kalakalmıştı. Evet Cezarla ilgili Eskiden beri Jiletinde içinde olduğu örgüt sebebi ile üstü kapalı bilgisi vardı.

Ama bu neydi! Böyle bir hapishanede bu ayrım değildi. Adam burayı ve Ülkeyi yönetiyordu emin olmuştu Akın.

Kulağının dibinde, boynuna değen ılık nefese eşlik eden fısıltı ile irkildiğinde seneledi genç adam. Belini sımsıkı saran ellerin sahibinin o olduğunu biliyordu.

Dikkat et genç adam, henüz iyileşmedin.

Akının etkilenmesi normalmiydi? Cezarın öyle bir aurası vardı ki kapılmamak mümkün değildi. Hızla toparlandı.

Şaşırdım tahmin edeceğin üzere.

O resmiyeti kenara atmışsa Akının sürdürmesi için bir neden yoktu. CezaEviDoldu konuyu ustaca kapattı.

Hoşgeldin tam vaktinde. Lütfen geç otur.

Sadece 4 kişinin oturucağı küçük samimi bir masaydı. Masayı ve üzerindeki eşsiz yemeklerle yutkundu Akın. Gösterdiği yere geçip oturdu.

Cezarın bu dik başlı asi çocuk hoşuna gitmeye başlanmıştı. Yemeklerini yerlerken ikiside konuşmadı. Yemek bittiğinde Cezar koltuğu işaret etti.

Bacak bacak üstüne atmış, bulunduğu ortama göre şık bir pantolon ve gömlek giyen adamı inceledi Akın.

Cezar da incelediğinin farkındaydı. Adamın dudağının kenarı kıvrıldı.

Tam bana göre birisin. Altımda inletmekten sonsuz bir haz duyucağımdan ve kolay kolay sıkılmıycağımdan eminim çok yazık.

Adam az önce seni çok güzel sikerim ama yapamam mı dedi lan?

Akın kendi kendine konuşurken kaşları çatıldı. Ne demek istiyordu bu mafyatik abi!

Ben dünden razıyım yani sence de, sen mi olmaz dedin ben tam anlamadım kusura bakma!

Hahahaha........

Adamın şen kahkası doldurdu taş duvarlı odayı. Merdivenlerin önünde camdan bir bölme ile odaya giriş ayrılıyordu. Cezar için özel dizayn edilmişti. Bu katta o istemede ona kimse temas edemezdi.

Ahhh ahhhh küçük veliaht! Dedim ya tam benliksin inkar etmiycem. Ben istediğimi alırdım,

Küçük bir bekleyiş sonrası devam etti beklenti ile bakan gözlere.

Tutsak bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin