b. 29

391 90 75
                                    


Benim Akınım

Güvenli odanın içinde boşluğa bakan bir adet minik kalp.

Akın o yürek yakan isyan cümlesinden sonra bir saattir ne dışarı çıkmış, nede tek kelime etmişti.

Akınım anlıyorum hiç kolay şeyler yaşamadın. Ama burdan çıkalım bir iki lokma bişi ye, duş al. Hem Saffet ameliyattan çıkmış.

Saffetin adını duyunca bir anda oturduğu yerden kalktı. Aniden kalkmsı ile başı dönen çocuğu Cezar zor yakaladı.

Bitanem yavaş hareket et. Bak başın döndü açlıktan.

Dışarı adımladığında yerde kurumuş kan gölünü görmek hiç iyi gelmemişti. Yere çöküp ağlamaya başladı. Ağlamaları git gide şiddetlendi.

Cezar kendine küfrediyordu. Akından başka bişi düşünmediği içindi bu öfke. Adamlara da onların kata girmemeleri yönünde kesin talimatı olduğu için bu halde kalmıştı ortalık.

Akın ise o anlarda ellerini bedenine sarıp titremesini durdurmaya çalışıyordu. Yanına gelen Cezarı şiddetle itti.

Midesine giren sancı ile kusacağını anlayıp banyoya koştu. Klozetin önünde boş boş öğrüp durdu.

Cezar çaresiz seyrediyordu küçüğünü.

Akınım bu böyle olmaz. Doktor gelsin bir sakinleştirici yapsın sana.

Gözleri dolu dolu Cezara baktı. O kadar kırgın ve üzgündü ki. Cezar bile sustu.

Duş almak istiyorum.

Hemen güzelim, hemen küveti doldurup girelim.

Yalnız başıma, biraz tek kalmak istiyorum lütfen.

Cezar kırılmıştı ama hak verdi eşine. Belli etmemeye çalıştı.

Tamam güzellik, nasıl iyi olucaksan öyle olsun. Sıcak çorba hazırlatıyorum ve dışarısı için özür dilerim.

Kapıdan çıkmak üzere olan adama, seslendi.

Cezar...

Efendim bitanem.

Bana başka  her hangi konuda yalan söyledin mi?

Çakılı kaldı iri bedeni oracıkta. Bişi olmuştu, Akının kırgınlığının ardındaki sebep, onu kandırıp gizli odaya bırakması değildi.

Hiç bir konuda sevgilim. Sadece Jiletle yaptığım görüşmeyi sana söylemedim. Seni korumak içindi.

Akın cevap vermedi. Dolan küvete girmek için üzerini çıkarttı usulca. Sıcak su bedeninin gerginliğini alıyordu.

Ne küvetin önünde diz çöken adamı  neden gözünden düşen gözyaşlarını görmüyordu Akın.

Yanağında nazikçe dolaşan parmaklarla irkildi.

Benim korkma sevgilim.

Cezar... Ben... Susarsam, sormazsam bu için için beni kemiricek. Duyucaklarıma hazır mıyım bilmiyorum.

Akınım ne dedi o iblis! Ne söyledi de seni yerle bir etti?

Cezarım soramıycam... Bana biraz zaman ver hazır olunca sorucam.

Cezar öfke doluydu. Küveti tutan parmakları bembeyaz olmuştu sıkılmaktan.

Bana sorucağın ve benden alıcağın hiç bir cevap seni üzmez sevgilim. Madem sen soramıyorsun, ben kendim izleyip öğrenirim!

Tutsak bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin