Unicode
I have fallen in love with my spouse!
Intro...
တက္ကသိုလ်နောက်ဆုံးနှစ်ကျောင်းသား တည်တံ့မြင့်မားနဲ့ တက္ကသိုလ်ပထမနှစ်ကျောင်းသူလေးသည်းပန်းခတ်တို့ဇာတ်လမ်း...
တစ်ကျောင်းလုံးkingဖြစ်တဲ့တည်တံ့ကို ရုပ်ဆိုးဆိုးကောင်မလေးအသည်းကfall in loveမိရာနေစတင်ပြီး နှစ်ယောက်သားတစ်ရပ်ကွက်ထဲသားချင်းဖြစ်လာချိန်...
တည်တံ့ရဲ့အပေါင်းအပါတွေကအသည်းကိုခင်မင်ချင်ယောင်ဆောင်ပြီးညာတာပါတေးနဲ့သူတို့ရဲ့အစေအပါးလိုဆက်ဆံနေပေမယ့် တုံးအလွန်းတဲ့သူမကတော့တည်တံ့မှတည်တံ့ဆိုပြီးမွှန်ထူကာ သူ့သူငယ်ချင်းတွေခိုင်းစားသမျှကိုမငြီးမငြူလုပ်ပေးရင်း တည်တံ့သဘောကျအောင်နေပေးသော်လည်း တည်တံ့ကတော့အဲလိုတုံးချာနေတာကိုပဲကြည့်မရဖြစ်နေလေတော့...
ဤသို့ဖြင့် ကိုလူချောကဘဲရုပ်ဆိုးမလေးကအမှတ်မထင်လက်ထပ်ဖို့ဖြစ်လာရာကနေစပြီး နှစ်ယောက်ကြားမှာပိုပြီးမကျေလည်ဖြစ်လာကာ တည်တံ့ကသူမအားကြည့်မရမြင်ပြင်းကပ်နေတာသိလိုက်ရတဲ့အသည်းတစ်ယောက် ဒီအိမ်ထောင်ရေးဝဲဂယက်ထဲမှာဘာတွေကြုံလာရမလဲ..
တည်တံ့ကလည်းအသည်းကိုမချစ်ဘူးဆိုပြီးနေ့တိုင်းနီးပါးဆွဲစားပါတယ်🌚
[မှတ်ချက်။ ။အခုမတင်သေးပါဘူး ကြိုပြီးintroဝင်ထားတာ]
🚨Warning🚨
ဒီficကအရမ်းမှောင်မှာပါ။အသုံးအနှုန်းတွေကလည်းတိုက်ရိုက်နီးပါးပါပဲ။ဒါကြောင့်အမှောင်မကြိုက်သူတွေနဲ့အမှောင်မဖတ်တတ်သူတွေဖတ်ဖို့မဆင်မပြေပါ။
ကျမရဲ့အမှောင်စကေးကိုသိတယ်ဟုတ်။
Zawgyi
I have fallen in love with my spouse!
Intro...
တကၠသိုလ္ေနာက္ဆုံးႏွစ္ေက်ာင္းသား တည္တံ့ျမင့္မားနဲ႔ တကၠသိုလ္ပထမႏွစ္ေက်ာင္းသူေလးသည္းပန္းခတ္တို႔ဇာတ္လမ္း...
တစ္ေက်ာင္းလုံးkingျဖစ္တဲ့တည္တံ့ကို ႐ုပ္ဆိုးဆိုးေကာင္မေလးအသည္းကfall in loveမိရာေနစတင္ၿပီး ႏွစ္ေယာက္သားတစ္ရပ္ကြက္ထဲသားခ်င္းျဖစ္လာခ်ိန္...
တည္တံ့ရဲ႕အေပါင္းအပါေတြကအသည္းကိုခင္မင္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီးညာတာပါေတးနဲ႔သူတို႔ရဲ႕အေစအပါးလိုဆက္ဆံေနေပမယ့္ တုံးအလြန္းတဲ့သူမကေတာ့တည္တံ့မွတည္တံ့ဆိုၿပီးမႊန္ထူကာ သူ႔သူငယ္ခ်င္းေတြခိုင္းစားသမွ်ကိုမၿငီးမျငဴလုပ္ေပးရင္း တည္တံ့သေဘာက်ေအာင္ေနေပးေသာ္လည္း တည္တံ့ကေတာ့အဲလိုတုံးခ်ာေနတာကိုပဲၾကည့္မရျဖစ္ေနေလေတာ့...
ဤသို႔ျဖင့္ ကိုလူေခ်ာကဘဲ႐ုပ္ဆိုးမေလးကအမွတ္မထင္လက္ထပ္ဖို႔ျဖစ္လာရာကေနစၿပီး ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာပိုၿပီးမေက်လည္ျဖစ္လာကာ တည္တံ့ကသူမအားၾကည့္မရျမင္ျပင္းကပ္ေနတာသိလိုက္ရတဲ့အသည္းတစ္ေယာက္ ဒီအိမ္ေထာင္ေရးဝဲဂယက္ထဲမွာဘာေတြႀကဳံလာရမလဲ..
တည္တံ့ကလည္းအသည္းကိုမခ်စ္ဘူးဆိုၿပီးေန႔တိုင္းနီးပါးဆြဲစားပါတယ္🌚
[မွတ္ခ်က္။ ။အခုမတင္ေသးပါဘူး ႀကိဳၿပီးintroဝင္ထားတာ]
🚨Warning🚨
ဒီficကအရမ္းေမွာင္မွာပါ။အသုံးအႏႈန္းေတြကလည္းတိုက္႐ိုက္နီးပါးပါပဲ။ဒါေၾကာင့္အေမွာင္မႀကိဳက္သူေတြနဲ႔အေမွာင္မဖတ္တတ္သူေတြဖတ္ဖို႔မဆင္မေျပပါ။
က်မရဲ႕အေမွာင္စေကးကိုသိတယ္ဟုတ္။
YOU ARE READING
တည်တံ့ရဲ့အသည်း[Completed]
Romanceအပိုင်းအားလုံးနီးပါးမှောင်ပြီး warningတွေများမှာမို့ အမှောင်မကြိုက်သူများ အသက်မပြည့်သေးဘူးများကျော်သွားကြပါရှင့်