❗ Újdonság❗

45 3 2
                                    

Sziasztok!

Nem is tudom hol kezdjem mert nem voltam még ilyen helyzetben soha. Izgatott vagyok (vagyunk) mert ez lesz az első együtt működéses könyvünk. Néhány nappal ezelőtt megismertem FranciskaMolnr0-t egy tehetséges írót. Nagyon megragadott az írásmódja amit persze meg is osztottam vele. Ő lelkesített engem az írásban, hogy folytassam a saját történetem és nagyon hálás vagyok neki ezért. A minap mikor beszélgettünk azt írta idézem, hogy pontos legyek "Amúgy olyat még nem láttam, hogy wattpadon valaki összeállt volna! Erősen gondolkodok rajta, ha úgy alakul lenne kedved egy közös sztorihoz?" Én erre csak azt tudtam válaszolni, hogy nagyon jó lenne és ha kedve támad megvalósítani én benne vagyok! Szóval elég hamar meg is beszéltük és ötletelni kezdtünk és most itt vagyunk! Ez a mi első könyvünk remélem tetszeni fog nektek! Mindketten kíváncsiak vagyunk mi sül ki ebből! A részek mindkettőnknél megtalálhatóak lesznek!

Ahogy azt ő is leírta úgy én is bízom benne, hogy tetszeni fog nektek is a mi közösen kitalált történetünk! A részeket Franciska írja, de minden KÖZÖS! Én bízom benne, hogy a családjaink, férjeink mellet na meg Franciskának a munkája mellett is fogunk tudni haladni a mi tempónkban, ahogy szeretnénk! Ahogy ő is írta lehet bele törik a bicskánk, de bárhogyan is lesz nagyon élvezem vele a közös munkát!

Reméljük velünk tartotok, hogy megtudjátok mi lesz Frederico és Soraya története!

Veszélyes vágyak!Where stories live. Discover now