3. Rész .

23 5 0
                                    


Még most is remeg kezem, lábam. Nehéz volt elsétálni, csak egy idióta képes otthagyni egy ilyen férfit mint Federico. Már attól bizsereg a bőröm, ahogy rám néz. Elképzelni se tudom mi lenne ha meg is érintene. Talán ott helyben orgazmusom lenne. Ő tényleg egy tipikus spanyol macsó. Bármelyik lány szívesen ledobná neki a textilt, ebben biztos vagyok. És abban is, hogy semmi másra nem kellenék neki csak egy éjszakára. Az ilyen férfiak nem társat keresnek, csak kanosak és dugni akarnak. Hiába próbálkozik bókokkal, szép szavakkal, csábos mosollyal, engem nem kap meg!

Nem így terveztem az estém, de ha már így alakult úgy döntöttem felugrok Lunához. Amint elmesélem mi történt a bíróságon, mikor vissza mentem a táskámért, dobni fog egy hátast. Taxiba pattanok és bemondom a sofőrnek a címet. Barcelona remek város, imádok itt lakni. Bár van jogosítványom mégis inkább használok taxit vagy metrót a közlekedéshez. Nehéz mozogni autóval. A parkolóhely keresgélés is egy rémálom. Az én munkámban az idő pénz. Nem érek rá sokszor ilyesmivel foglalkozni. A taxi kényelmesebb. Egy divattervező személyi asszisztense vagyok. A híres, neves Santiago Gómezé pontosabban. Szeretek vele dolgozni, nem mondom, hogy néha nem stresszes az életem, de kié nem az? Mint például most. Hétvégén egy flancos partira hivatalos. Nem szoktam ilyesmikre elkísérni csak nagyon ritkán. Ez az esemény most pont ilyen. Nem rég szakítottak a barátjával és nem akar egyedül részt venni rajta. Megesett rajta a szívem és igent mondtam. Persze nem titkolom, hogy már akkor lázba hozott mikor megemlítette, hogy kapok egy Valentino ruhát és egy Jimmy Choo cipőt, engem már itt megnyert magának. Egy estét nagy duzzogva azért kibírok.

Luna visszaköltözött a belvárosi lakásába. Manolo megkapta a házat amiben eddig éltek, a barátnőm meg a nyaralót, ami történetesen a Kanári szigeteken van. Meg kell hagyni ez a bíró egészen jól osztozkodott. Luna volt férje ügyvéd, van mit a tejbe aprítania. Még mindig felfoghatatlan, hogy annak idején igent mondott ennek a pasinak. Már akkor megmondtam, hogy rossz vége lesz. Egyikük se olyan alkat aki híve a monogám kapcsolatnak. De nem tisztem ítélkezni, főleg nekem nem.

Luna lakásához érve felcsengetek. A negyediken lakik.
-Igen?-szól bele a kaputelefonba.
-Szia, én vagyok. Beengedsz?-már nyitja is nekem az ajtót. Lifttel felmegyek, de mire felérek ő már az ajtóban vár rám.
-Végre, hogy itt vagy! Már alig várom a beszámolód. Találkoztál vele? Hihetetlen jó pasi és, ahogy rád nézett. Már attól nedves lettem, hogy titeket néztelek.-hangosan felnevetek. A barátnőmnek teljesen elmentek otthonról. Mindig kimondja amit gondol, attól nem kell tartanom, hogy valamit magában tart.
-Azért szívrohamot ne kapj itt nekem, Azért annyira nem nagy szám a pasi.-az első hazugság már ki is csúszott a számon és ezt Luna is pontosan tudja.
-Anyukám, most engem akarsz átverni? Ahhoz előbb kell felkelned. Pontosan tudom, hogy neked is bejön ez a hapsi.-szerintem nincs nő a földön akinek ne jönne be és pont ez a baj.
-Ő egy nőcsábász, semmit sem akar tőlem csak megdugni, ezt te is tudod. Az ilyen pasi nem képes a hűségre, képtelen megmaradni egyetlen egy nő mellett. Én nem vágyom erre. Nem akarok egy jó numera lenni, aztán másnap szégyenkezve elkullogni. Mert tuti kidobna amint megkap.-erre már a barátnőm se tud mit mondani.
-A lényeg meg van a táskám és soha többé nem kell vele találkoznom.
-Nem is próbálkozott?-kérdezi Luna.
-Velem akart vacsorázni, de lekoptattam és a szemébe mondtam, hogy ez soha nem fog megtörténni.-mért érzem azt, hogy nem fogja feladni?!
-Most szórakozol velem? Te nemet mondtál Barcelona egyik legjobb partijának? Mától nem ismerlek! Nem vagy a barátnőm.-tudom, hogy csak viccel, mindig ilyen dráma királynő volt.
-Akkor randizz vele te, ha annyira odavagy érte.-felállok és a hűtőhöz megyek. Kiveszek egy palack vizet, kell valami amivel egy kicsit elterelem a gondolataimat.
-Igazából ez egy remek ötlet. Ha legközelebb találkozok vele, el is hívom.-most ezt komolyan mondja? Nem hiszek a fülemnek, most lett vége a házasságának és már egyből egy másik férfi karjába rohanna? De talán neki van igaza. Nem a múltban él, hanem új életet kezd, talán nekem is ezt kéne tennem.
-Tégy amit akarsz.-hangosan röhögni kezd. Annyira nevet, hogy a könnye is kicsordul. Most meg mi a fene van?
-Látnod kellett volna milyen képet vágtál. Neked is bejön ez a faszi csak nyuszi vagy. Egy rossz kapcsolat miatt, azt gondolod az összes olyan, de tévedsz. Leszel te még szerelmes, ebben biztos vagyok. Talán nem a bíró lesz a nagy ő, de egy kalandnak tökéletesen megfelel.-én nem vagyok ilyen. Engem egy férfi ne egy éjszakára akarjon. Azt akarom amiben eddig még nem volt részem. Szerelmet akarok, romantikát, virágokat, csokoládét, azt akarom, hogy valaki küzdjön értem és én legyek valakinek a világ közepe. Olyan sokat kérek?

Veszélyes vágyak!जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें