A reptér felé tartva elönt az idegesség és a pánik. Egy ismeretlen férfival készülök épp elhagyni az országot. Talán nem ez volt életem legjobb döntése...
Tegnap este mikor hazaértem, azonnal felhívtam Lunat. Kellett valaki akivel beszélhettem. Aki egy kicsit reálisabban látja ezt az egészet és azt mondja megőrültem. Lebeszél róla és észhez térít. Tévedtem. Két percen keresztül csak sikongatott, majd további két percen keresztül áradozott Federicoról.
-Én mert nem találok magamnak ilyen pasikat? Aki elrepít Olaszországba, vagy Franciaországba? Igazából mindegy hova, nem az ország számít. Szerelmes vagyok a pasidba! Küldjünk megérte! Vállalom!-nem tudtam megállni, hogy ne nevessek. De igaza van, ezzel a lépéssel most engem is meglepett. Méghogy nem jó ebben. Bár pontosan nem tudom mit értett ez alatt.
-Luna! Nem a pasim. Fogalmam sincs mi van köztünk.-nem keres kapcsolatot, megmondta. Akkor én mit keresek mellette? Nem akarok kaland lenni. Tegnap újból meglepett. Nem feküdt le velem. Ha csak szexet akarna még mindig akkor azt megtehette volna tegnap is. Nem tudom mit gondoljak.
-Én tudom, odáig van érted, ahogy te is érte. Mi vársz még? Basszus, Milánóba visz a hétvégére. Mit akarsz mit tegyen még? Pisiljen körbe mint egy kutya, ami megjelöli a területét? Hahó, ébredj fel, mert ha nem teszed valaki megelőz és akkor már késő lesz.-talán igaza van. Ő nem Diego, semmi jelét nem láttam, hogy agresszív lenne vagy, nárcisztikus hajlamai lennének.
-Igazad van. Élvezni fogom ezt a hétvégét.
-Ez a beszéd csajszi. Van egy olyan érzésem, hogy fantasztikus szerető. Én kideríteném a helyedben, hogy mit tud. Ezer éve nem voltál senkivel-érzem, hogy elpirulok, hiszen akaratlanul is eszembe jut a tegnap este. Felsóhajtok. Majd a szám elé kapom a kezem gyorsan, talán nem hallotta.
-Na várjunk csak! Mi ez a sóhajtozás. Te valamit titkolsz előlem. Úristen! Lefeküdtél vele? Anyám! Milyen volt? Nagy a farka? Mondj már valamit!-felnevetek, ennek a nőnek semmi nem kerüli el a figyelmét.
-Téged más nem érdekel csak a férfiak farka?
-Persze, hogy más is érdekel. A feszes, kerek fenekük, vagy az izmos mellkasok, amin megtámaszkodok mikor lova....
-Elég! Értem, nem kell részletezni.-Bár még Federiconak egyiket se láttam, de szerintem nem panaszkodhat.
-Szóval?-csak nem hagyja a témát.
-Szóval mi? Nem feküdtem le vele! Máshogy kényeztetett! Most örülsz?-úgyse hagyott volna békén addig míg nem mondok valamit.
-El se hiszem amit hallok. Most már lecserélheted azt a rohadt vibrátort. Dobd is ki a francba.-na jó, ennyi elég is lesz a barátnőmből mára.
-Én most leteszem. Majd ha hazaértem hívlak.
-Azért majd írd meg milyen volt vele!
-Kibírhatatlan vagy!
El se köszönök, csak kinyomom a hívást.-Nagyon csendes vagy! Valami baj van?-Federico nagyon furcsán viselkedik ma. Mikor reggel értem jött, már akkor láttam, hogy valami nem stimmel. Köszönt, elvette a csomagom, a taxi csomagtartójába rakta, de nem csókolt meg, még egy puszit sem adott. Meggondolta magát?
-Ha nem akarsz menni, vagy meggondoltad magad, megértem. Talán jobb ha visszafordulunk. Szólok a sofőrnek forduljon meg, nem gond.-már hajolnék előre, de megfogja a derekam és magához húz.
-Nem! Elmegyünk! Nincs baj!-tagadja, de érzem, hogy valami bántja, vagy zavarja. Addig nem szállok fel vele a gépre amíg ki nem derítem mi az.
-Akkor mond el mi bánt! Megbántad a tegnap estét, vagy ezt az egész utat?-kezdek kiakadni. Pont most, mikor eldöntöttem nem harcolok tovább ellene, akkor kezd el visszakozni? Nem értem.
-Nem vagyok jó ebben!
-Miben?-csattanok fel. Nem így képzeltem ezt a hétvégét.-A kapcsolatokban, vagy a romantikázásban? Nézz már körül. Most szerveztél meg egy romantikus hétvégét, kettesben, velem. És én nem kértem, hogy címkézzük fel azt, ami köztünk van, vagy lesz. Én egyenlőre azt akarom, hogy velem légy, csak velem. Ez menni fog? Ha nem, azzal sincs gond. De ne áltassuk tovább egymást. Te mit akarsz?-megérinti az arcom és a szemembe néz.
-Téged! Nem akarok mást, csak Téged! Te tényleg megelégszel azzal ami most van köztünk? Ennyi elég?
-Ha nem lesz más rajtam kívül, akkor igen.-megcsókol. A nyelve az enyémmel játszik. Nyögdécselek, tudom, hogy hallja a sofőr, de nem érdekel. Mindennél jobban vágyok erre a férfira. Majd elhúzódik és nekem már most hiányzik a közelsége.
-Nem lesz más rajtad kívül. Próbáljuk meg.-olyan halkan mondja, alig értem meg amit mond.
-Te sem találkozhatsz másokkal.-nem mintha terveztem volna. Nem mondja ki, én se teszem, de ezt jelenti a párkapcsolat.
-Nem fogok!-újra megcsókol. Valaki megköszörüli a torkát, akkor esik le, hogy még mindig a kocsiban vagyunk.
-Megérkeztünk!-Federico fizet, kiveszi a csomagokat és a kezét nyújtja. Kézen fogva akar bemenni? Rám mosolyog. Nekem ennyi bőven elég, egyenlőre.
ESTÁS LEYENDO
Veszélyes vágyak!
RomanceSoraya és Federico szerelmi története! Soraya Volt kapcsolata nem éppen úgy alakult, ahogy ő elgondolta. Se gyűrű, se vőlegény, se ház nem lett az övé, de talán nem is baj. Idejében szabadult egy olyan kapcsolatból ahol érzelmileg zsarolták. Próbál...