NOTE

18 7 2
                                    

⊂⁠(⁠(⁠・⁠▽⁠・⁠)⁠)⁠⊃

Dengan penuh rasa syukur dan penghargaan yang mendalam daripada saya, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada pembaca karya kedua saya iaitu GADIS PUJAAN BULAN dan terima kasih juga kepada semua kerana sudi meluangkan masa yang berharga untuk membaca kisah GADIS PUJAAN BULAN ini dan membawa diri anda ke dalam dunia yang dipenuhi dengan liku-liku emosi, watak-watak yang berjuang mencari makna kehidupan, dan segala keindahan serta cabaran yang tersembunyi di sebalik setiap bab.

Kesudian anda mengikuti setiap detik perjalanan ini, dari awal hingga ke akhir, bukan sahaja memberi nafas kepada watak-watak yang terukir dalam kisah ini, tetapi juga memberikan semangat dan inspirasi kepada saya sebagai penulis untuk terus berkarya dengan lebih baik di masa hadapan.

Sokongan dan apresiasi yang anda berikan sangatlah berharga, dan tanpa kehadiran anda sebagai pembaca yang setia ni, kisah ini tidak akan mencapai penghujungnya dengan penuh makna. Sesungguhnya, penghargaan ini tidak cukup diungkapkan dengan kata-kata, namun saya berharap setiap perasaan syukur dan terima kasih ini sampai kepada pembaca GADIS PUJAAN BULAN dan semoga setiap bait cerita yang anda lalui memberikan kepuasan dan makna tersendiri dalam hati anda.

Bismillahirahmanirrahim, dengan ini, GADIS PUJAAN BULAN melabuhkan tirai.

Assalamualaikum,

Love,

Jasmine.

START : 29/9/2023

END : 15/9/2024

Books are a uniquely portable magic that transport us to worlds unknown, where every page is a door to a new adventure.

𝗚𝗔𝗗𝗜𝗦 𝗣𝗨𝗝𝗔𝗔𝗡 𝗕𝗨𝗟𝗔𝗡Where stories live. Discover now