Jeg åbnede døren, smed mine ødelagte converse og lynede min læderjakke op.
"Jeg tilbage." Jeg hængte min jakke op og smuttede ind i stuen, til min elskede familie.
Jeg satte posen på bordet og kørte min hånd ned i baglommen efter pengene.
Men det problemet var, at de havde foldede sig og mine skide pølse fingre ikke kunne nå rundt om dem.
Min mor vendte sig om og tørrede sine hænder af i sit forklæde.
"Hvor er min skål henne." Jeg fik endelig pengene op og sukkede lettet, da jeg endelig kunne tage min skide hånd op af min baglomme.
"Jo ser du denne idiot til naboens dreng ødelagde den, så hans mor gav penge for en ny." Jeg bumpede ned på en af de stole der var ved spisebordet og smed fødderne op.
"Fødderne ned Alison, du er ikke et dyr." Jeg tog en finger op og løftede det ene øjenbryn.
"Jo faktisk, er vi alle kommet til fra abernes verden, så teknisk set er vi alle dyr."
Jeg krydsede armene triumferende og smilede vellykket.
"Det forklarer hendes ildelugtende og beskidte adfær."
Jeg vendte mit hoved imod stuen, for at se min bror stå med et selvfedt smil på læberne.
"Tag det i dig igen." Jeg send ham et truende blik, som tydeligt gik lige forbi ham.
"Nej det okay." Han grinte, på nul komma fem havde jeg rejst mig og kastet mig over ham.
"Tag det i dig!" Jeg tog fat i han trøje og så mere truende ud end før.
Han grinte og var hurtig til at tage fat rundt om mig, så vi rullede rundt og han nu lå øverst.
Jeg sprællede som en lille kylling og sukkede. Jeg bed mig i læben og han tog mine hænderne over mit hoved.
"Det er altså ikke fair, du er tusind gange større end mig." Han grinte igen og gav slip på mig, han rejste sig op og hjalp mig op bagefter.
"Tak." Sagde jeg og surmulede, mens mine arme var krydset.
"Jeg smutter kort, jeg skal lige ned og købe noget." Han gik hen og tog sin jakke, hans fingere legede med mors bilnøgler.
"Kondomer." Hostede jeg og så væk, da han kiggede hen på mig.
"Alison stop med det der og du må kører forsigtigt Dylan." Hun sendte et nik til Dylan og vendte sig om, for at bage videre.
Han gik til mig og tog hånden op på min skulder, jeg så drilsk på ham.
"Når jeg kommer hjem så smadrer jeg dig." Han blinkede til mig og gnubbede hånden rundt i mit hår. Jeg slog den irriteret væk og rettede på mit hår.
Jeg gik hen til min mor og så hende over skulderen.
"Jeg laver mig en kop te, vil du have noget?" Jeg så på hende, hun smilte og drejede sit hoved imod mig.
"Nej, lav du bare til dig selv." Jeg nikkede og mumlede et lille okay og gik hen og lavede mig en kop te.
~~~~~~~~~~~~
Efter jeg havde lavet min kop te havde jeg gået op og skiftede til noget mere hygge tøj.
Det var en croptop med lange ærmer og så var der forskellige farver for lyserøde blomster og så var selve blusen hvid.
Jeg tog et par løse hvide shorts med nogle blonder der var formet som små hvide blomster, som hang lige hvor mine shorts sluttede.
Jeg tog et par hvide ankelstrømper på, flettet mit brune hår til en fletning og lod den hænge ned af min højre skulder.
Nu sad jeg ude på min værelses altan, med en god bog og min dejlige jordbær te.
Jeg tog mine læsebriller af og så op imod himlen.
Den var skyfri og helt lyseblå, små fuglekvidren fyldte mine ører.
Jeg elsker bare lyden af sommer, det er bare skønt.
En råben nede fra naboen's have af, fik mig til at rette blikket imod haven og pludselig ramte en hård ting mig, så det fik mig til at krumme øjnene sammen og gnubbe min hånd på det sted den ramte.
"Hey Smukke, kaster du lige vores bold herned igen!" Jeg åbnede øjnene og så ned i naboen's have hvor der stod fire drenge og så på mig.
Jeg tog fodbolden op og rejste mig fra min læggestol.
Jeg kastede den hårdt ned imod dem og da drengene så min mave piftede de til mig.
Jeg dækkede hurtigt for den med mine hænder og de begyndte at grine.
"Hvad siger du til at komme herned og hygge lidt med os?" Spurgte ham der først havde råbt til mig. Jeg kunne ikke rigtig skimme hvordan de så ud, men de sendte mig ihvertfald alle et selvfedt smil.
"Nej tak du, jeg fortrækker klart at blive heroppe." Jeg sendte dem et smil og satte mig ned igen.
"Ærgerligt du er ellers så pisse charmende." Okay nu blev jeg bare frastødt, fedt de har lige ødelagt min ellers så gode dag.
Jeg rejste mig op og tog mine ting i min favn og smuttede ind på mit værelse.
Hvis der er noget jeg virkelig ønsker lige nu, er det at de ikke går på den nye skole jeg skal hen på.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hej alle 💕
Så det endelig blevet til kapitel 2 og undskyld for fejl. 💞
Jeg håber at i ikke er blevet alt for skuffet over min sene opdaterening.
Jeg ønsker jer alle en god sommerferie. 😎💞
-Malle- 💞✌🏻️
YOU ARE READING
Hate Can Change
Teen FictionAllison Olivia Wood en 17 årlig pige, skal sammen med hendes mor og hendes storebror, flytte til Danmark fra London. Alison er en sarkastisk, skeptisk og genert pige som har boet hele sit liv i en lille lejlighed med sin mor og hendes storebror, men...