-Kapitel 19-

3.1K 112 6
                                    

Jeg snakkede stadig i telefon med America, hun savnede tydeligvis Cameron, stakkels hende, tænk hun ikke vidste hvilken type han var. Drengene havde pyntet op hele dagen og nu havde vi i det mindste mindre end to timer til at slappe af i, inden at festen ville slå sig løs.

America lagde på og jeg smed telefonen ligegyldigt ned i sengen og gik ud mod drengene. En stor røg sivede stille op fra terrassen, jeg åbnede døren og alle deres blikke røg forskrækket op på mig, de prøvede ihærdigt på at gemme et eller andet.

"Jeg har ikke tænkt mig at sige noget, bare forsæt." Jeg satte mig ned på bænken ved siden af Cody, da det var det eneste sted der var ledelig, hvilket sikkert var bevidst. De sukkede alle lettet ud og tog det de gemte væk frem igen, det var tilsynladende noget hash som de lige havde brug for at ryge.

"Vil du prøve?" Cody lænede sig ind imod mig og fægtede rundt med det lige op i ansigtet på mig.

"Nej tak." Han trak let på skulderene og tog et sug mere, for derefter let at afgive røgen ud af munden. Et let suk fra dem alle lød, da de på samme tid frigav røgen og faldt sammen i have møblerne, som de sad i. Shawn så på sit ur og skyndte på os alle sammen, tiden var gået utrolig hurtigt, festen ville snart starte.

Jeg stod på værelset og så på den kuffert Cody havde fået min mor til at pakke, fordi han havde bildt hende ind, at jeg ville med frivilligt. Problemet var bare at hun ikke havde pakket noget festtøj overhovedet.

"Jeg har købt den her til dig." Jeg vendte mig forskrækket imod Cody, da han pludselig kastede en mørkerød kjole i hovedet på mig. Jeg tog fat i kjolen og viste den for mig.

"Men den er jo al for kort Cody." Brokkede jeg mig og kiggede godt på kjolen, han gik hen imod mig og tog fat i min hånd.

"Tag den på Allison." Det var første gang i lang tid han havde kaldt mig for mit fornavn, måske havde han droppet al det der "Smukke." Pis. Jeg gik ind på badeværelset og skiftede til den, den nåde lige 5 centimeter under min numse, den var simpel, ingen blonder, ingen ekstra lag, bare en tætsidende, kort kjole, som var rød. Jeg tog nogle sorte stiletter til og satte mit hår op i en grease hestehale igen, med noget eyeliner, øjenskygge og mascara, så var jeg atter klar til at gå.

Jeg gik ud af badeværelset hvor Cody sad på sengen. Han havde en hvid skjorte på, hvor ligesom Shawn, var de første knapper åbne, med en sort læderjakke udenover og nogle cowboybukser. Han var igang med at binde sine sorte gummisko. Jeg rømmede mig og Cody kiggede op på mig, han smilte til mig og rejste sig. Han gik igen hen mod mig på den creepy måde, mens han smilte over hele ansigtet.

"Du er så lækker, du tænder mig Allison og det ved du." Han duftede til min parfume på halsen og gik ud af værelset. Jeg var atter efterladt i et værelse, hvor den stilhed jeg havde set frem til, blev afbrudt af den pludselig høje musik og alle skrigene.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej alle. :3

Malle her, et kapitel til, YAY! Jeg er sådan en god person. xD Ej... 

Vil i ikke nok tjekke min nye historie ud, The Dark Angel, det ville betyde rigtig meget for mig personligt. ^~^ Elsker jer mine dejlige læsere, Okay det lød underligt. xD

Undskyld for fejl, HEY!, To kapitler i træk, en lille highfive til mig da. xD

Bye Mennesker. :3

-Malle- <3





Hate Can ChangeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora