Jeg vågnede op på sofaen, med hånden hængende ned fra kanten og med salv trille stille ned af min mundvige.
Jeg gned mit savl af og rejste mig fra sofaen, mit blik så stille rundt og jeg valgte at gå ud i køkkenet.
Jeg tændte radioen og åbnede køleskabet, jeg tog noget frugt ud, jeg havde bare besluttet mig for at lave en smoothie, bare fordi.
I sangen begyndte do it agian med Pia mia, jeg skurede op for sangen og dansende mig igennem min smoothie lavning."Hey boy.." Sang jeg og fik et chok da to hænder lagde sig omkring mig.
"Hey." Jeg vendte hovedet og så Cody stå med et smil, der kunne smilte alle pigers hjerter, men sjovt nok ikke mit.
"Hvordan fanden er du kommet ind." Jeg kæmpede mig løs fra hans greb og krydsede armene.
"Døren stod åben." Jeg grinte og rystede på hovedet.
"Jaer, så siger vi det." Jeg vendte mig om og tog min smoothie, jeg gik hen i mod trappen og vendte mig i mod trappen.
"Du må gerne skride nu playboy." Jeg gik ovenpå og tog en hvid sweater på med et lysegrønt mønster og nogle lysegrønne jeans.
Jeg lagde make uppen og gik så nedenunder igen, hvor Cody stadig stod.
"Og hvorfor er du her stadig?" Han grinte og gik hen i mod døren, jeg tog min jakke og mine hvide vans på.
"Det kunne du lide at vide var." Grinte han og smuttede, den dreng vil forever være underlig.Jeg gik hen til vasken for at gøre mit glas rent, men da jeg tændede for vandet, sprøjtede det ud over mig og lad os bare sige at der ikke var et punkt, hvor jeg ikke var totalt gennemblødt.
"CODY!" Skreg jeg for mine lungers kraft og jeg løb ud af døren hvor jeg så Cody flække af grin sammen med de andre drenge.
Jeg løb hen og overfaldte Cody og vi rullede rundt i græsset, jeg endte oven på ham og slog løs, på det der engang var hans ansigt.
"Din skiderik, nu er jeg jo gennemblødt." Råbte jeg og slog videre på ham indtil jeg midstede pusten og stoppede.
"Det er ikke et skidt syn." Han lagde hænderne om bag hovedet og jeg begyndte at slå på ham igen, inden jeg rejste mig fra ham.
Jeg løb ind i huset igen og kiggede ud af køkkenvinduet, drengene kiggede underlig efter døren jeg løb ind af. Jeg åbnede skabene under håndvasken og tog en masse vandballoner og en enkelt vandpistol ud, nu skulle de smage den søde hævn.
Jeg løb ud af døren og begyndte at skyde på dem alle med vandpistolen, de fik et kæmpe chok til at starte med og så løb de alle imod mig.
"Nej!" Skreg jeg og løb væk fra dem, jeg gemte mig bag huset og kiggede efter dem, Cody var den eneste der manglede. Men inden at jeg nåede at reagere, tyrede han en vandballon ind i mit ansigt og væltede mig om kuld.
Hans hvide t-shirt var gennemblødt og man kunne se hans muskler igennem. Han satte sig ovenpå mig og kiggede mig i øjnene.
"Vil du have mere?" Grinte han og holdte mine hænder over mit hovedet. Jeg rystede på hovedet og prøvede at komme fri. Han kiggede ind i mine øjne og lænede sig stille frem, jeg så op i hans øjne og lod ham komme nok tæt på til, at tro at jeg ville kysse ham tilbage, men i sidste sekund drejede jeg hovedet væk og han rejste sig frustreret væk. Han stormede væk og lidt efter kom Andrew løbende ind.
"Hvad er du lavet Allison?" Han stoppede op og hjalp mig op og stå, jeg børstede jorden af bukserne og fortalt ham det.
"Allison for hellevede." Han grinte og jeg stod tilbage som et spørgsmåltegn, han grinte endnu mere begrund af det og tog mig på skulderen. Han gik og tilbage stod jeg, så dum jeg nu var og forstod ingenting..
YOU ARE READING
Hate Can Change
Teen FictionAllison Olivia Wood en 17 årlig pige, skal sammen med hendes mor og hendes storebror, flytte til Danmark fra London. Alison er en sarkastisk, skeptisk og genert pige som har boet hele sit liv i en lille lejlighed med sin mor og hendes storebror, men...