Jeg rettede komfortabel på kjolen og bed mig læben, jeg tog min guldfarvet pung i den anden hånd og rettede på guld skoene. Jeg pustede ud og så mig spejlet, jeg viftede håret tilbage og smilte.
"Damn, jeg er lækker." Jeg grinte og gik ud af værelset, Nate stod klar ude ved døren og smilte da han så mig.
"Nu forstår jeg hvorfor jeg forelskede mig i dig." Jeg slog ham blidt på skulderen og kyssede ham på munden, vi gik ud til bilen og satte os ind.
"Så hvad går den her fest ud på?" Jeg så over på ham, han kiggede bare ud på vejen og smilte.
"Det skal du nok få at se." Han kiggede kort på mig og tilbage ud på vejen.
~~Cody's synsvinkel~~
"Her." Jeg kastede posen med chips i hovedet på Cameron, som sad helt opslugt af en af mine blade. Jeg kastede mig ned i en af sækkestolene og tog min telefon op, min finger kørte ned over skærmen for at se de nye nyheder på facebook.
"Hvor er Allison?" Jeg trak på skulderene og så på telefonen, James slog mig bag hovedet og jeg så op fra telefonen, de så alle på mig.
"Til en eller anden fest med hendes kæreste." Jeg så ned i telefonen og gik ind på et billede som nu var meget lækker, selvfølgelig alt for lidt tøj på, for meget make up, men sådan kunne jeg lide dem. Sårbarer og de ser det aldrig komme.
"Hvor lang tid har de været sammen." Andrew kom hen og satte sig foran mig, de andre drenge så på mig, jeg trak på skulderene og sukkede.
"Hør drenge, jeg er ligeglad med Allison, hun kan gøre som hun vil okay, hvis hun vil have en kæreste, fint, så lad hende have en kæreste." Jeg fik chips posen i ansigtet, jeg fjernede den og gav James dræberblikket, det vil han fortryde.
"Cody." Andrew gav mig et dræberblik og jeg så på ham med et blik af is og hjerte af sten.
"En uge eller noget." Jeg kiggede ned i telefonen og tog en chips, det knaste så jeg var sikker på at lyden kunne høres i Kina, eller noget.
"Lige som hans sidste kæreste, kan i huske hvad han gjorde der?" Drengene grinte og Andrew faldt bagover og grinte videre.
Sidste år skulle Nates hold spille mod en af deres rivaler og Nate begyndte så at gå ud med en af pigerne fra skolen for at komme tæt på dem, efter han havde fået nok information, sagde han til hende at de skulle mødes nede på boldbanen hvor han dumpede hende foran vores hold og hans, stakkels pige, men skide sjovt.
"Vent." Jeg så op fra mobilen og de andre drenge så uforstående på mig, jeg rystede på hovedet og rejste mig.
"Vi skal jo spille mod dem i næste uge." Drenge rejste sig også op og vi så alle på hinanden og de så forbavset på mig.
"Allison!" Udbrud vi alle i kor og sprang ud af værelset, i håb om stadig at kunne rede Allison.
YOU ARE READING
Hate Can Change
Teen FictionAllison Olivia Wood en 17 årlig pige, skal sammen med hendes mor og hendes storebror, flytte til Danmark fra London. Alison er en sarkastisk, skeptisk og genert pige som har boet hele sit liv i en lille lejlighed med sin mor og hendes storebror, men...