Jeg fjernede den tørret make up fra igår og lagde noget hurtig mascara. Jeg hev ned i min hvide top med lang hals og snørrede mine gamle, elskede, sorte converse. Jeg løb nedenunder og kyssede min mor på kinden, jeg greb et æble og løb ud til motorcykel med min sorte læderjakke, hængede halvt på. Jeg satte æblet i munden og tog jakken helt på, jeg lagde æblet i lommen og tog hjelmen hurtig på. Hvor god er jeg lige, jeg er ved, at komme for sent til engelsk og vi skal endda høre om hvor rejsen går hen i år, flot Allison, flot..
Jeg gassede op og kørte med høj fart hen mod skolen, måske lidt for høj fart, god politiet er så dårlig til deres arbejde..
~~~~
"ALLISON!" Råbte America efter mig og løb hele vejen hen til parkeringspladsen, jeg gav hende et kram og tog min hjelm under armen.
"Jeg har noget jeg skal fortælle dig Allison, inden vi går ind." Jeg gav tegn til hun skulle forsatte, hun tog en dyb indånding og bed sig usikkert i læben.
"Min far har fået nyt job og jeg skal flytte til Seattle." Jeg var så tæt på, at tabe hjelmen, men heldigvis var det eneste jeg gjorde kun, at tabe kæben.
"Hvornår." Hun sukkede og gjorde tegn til vi skulle gå ind, hun forklarede hele sagen nærmere og jeg nikkede hele vejen ind, min nakke ville nok brække på et eller andet tidspunkt.
"Så du tager med til rejsen og flytter efter?" Hun nikkede og jeg grinte, jeg tog hende under armen og alle kiggede underlig på mig.
"Så må vi få det bedste ud af de sidste dage." Hun grinte med mig og tog sin arm over min skulder og lagde den til hvile der.
~~~~~~~~~~~~
"Rejsen i år går til Texas, vi skal ride på heste, overnatte i hytter og lave mad over bål." Sagde læren, hvis navn jeg ikke lige kendte, og straks sukkede alle eleverne. Jeg lænede mig tilbage og grinte over alles udtryk. Døren blæste op og ind kom en Cody, og selvfølgelig hans slæng bag ham. Jeg så over på ham og vi fik kort øjenkontakt, hans øjne lyste af had og var iskolde, hvad er der dog sket med den fyr.
"Cody, hvilken ære, at du vælger at dukke op." Sagde læren irriteret og Cody krydsede armene, han stoppede op foran hende og smilte flabet.
"Ja, er du ikke bare heldig." Svarede han hende med en Linda stemme og grinte falsk, han klappede kort i hænderne og folk begyndte, at grine. Han forsatte ned i lokalet og satte sig helt bagerst, hans slæng satte sig ved siden af ham. Mine øjne fulgte ham og da han så på mig, kunne jeg ikke andet end, at se hurtig væk igen.
"Jeg læser jeres grupper op og ingen brok tak." Råbte læren ud i klassen og tog sine læsebriller længere op af næseryggen, jeg pillede ved et stykke papir, med nogle matematik opgaver på.
"Første gruppe, Linda og Francis." Og så forsatte det derud af, der var selv navne jeg ikke havde nogen tanker om eksisterede i min klasse.
"Cody og Allison" Cody rejste sig irriteret op og alles blik så hen på ham inklusiv mit.
"Ingen tale om jeg skal være med den grimme luderunge." Folk begyndte, at grine og jeg så ned i papiret og mærkede hvordan min mave snørede sig sammen, langsomt og pinefuldt.
"Cody, så siger du altså undskyld." Han grinte og smed sig ned i stolen igen, folk så hen på mig med det her hånende blik, det får mig til, at føle som en lille bitte person.
Jeg mærkede hvordan tårerende pressede på, selvom jeg hader Cody, så gjorde det altså ondt det som han sagde. Jeg rejste mig fra stolen og løb ud af klassen, jeg kunne stadig høre alle grinene inde i mit hovedet.
~~~~~~
Jeg åbnede skabet og en masse sedler faldt ud, jeg tog nogle af dem op og læste dem.
" Luderunge." "Du burde dø!" "Tænk du tror du er noget." "Forsind fra Vores liv." "Hop dog ud foran en bus." "Din far døde fordi han ikke kunne klare, at se på dig." " Alle hader dig." "Bitch." "Du er så fed!" "Ingen kan lide dig!" Og sådan forsatte det i lange baner, jeg tog sedlerne og kastede dem ned i skraldespanden. Jeg tog min taske og smækkede skabet i. Jeg forsatte ned af den lange gang og folks blikke fløj over på mig. Nogle grinte, andre så frastødt på mig.
Jeg satte mig ud på motorcyklen og tog hjelmen på. Jeg tog en dyb indånding og kørte hjemad. Jeg stillede motorcyklen, jeg løb hen til døren og åbnede den med rystende hånd. Jeg lukkede døren efter mig og stillede mig op af den. Mit blik så noget stikke ud fra tasken, jeg åbnede den og trak en dukke ud. Det var en voodoo dukke der lignede mig på en brik, med en masse nåle i og halsen skåret halvt over. en lille seddel sad bag på den.
"Næste gang er det dig Allison, hilsen alle på skolen." Jeg tog mig forskrækket til munden og tabte dukken på gulvet, jeg fumlede med håndtaget og løb ud af døren. Men hvor fanden skulle jeg løbe hen?
~~~~~~~~~
UH HA DA DA! :O
Stakkels Allison.. :c
Der vil komme mere, bare rolig. :3
Undskyld for fejl osv.
Elsker jer :D
-Malle- :3 <3
YOU ARE READING
Hate Can Change
Teen FictionAllison Olivia Wood en 17 årlig pige, skal sammen med hendes mor og hendes storebror, flytte til Danmark fra London. Alison er en sarkastisk, skeptisk og genert pige som har boet hele sit liv i en lille lejlighed med sin mor og hendes storebror, men...